حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10148: الامان من الجهل!

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ق.ظ
چگونه نام بلوتوث گوشی خود را بصورت شکلک های مختلف قرار دهیم!

هعی...
امان از بی تجربگی!!!

ما مدتهای مدیدی واسه دوستی ( و خیلی دوستای دیگه!)
تو خیلی از پیامکا از این شکلکای آماده موبایل میفرستادیم
از جمله این:
:x
و به عقل ناقص و برداشت اشتباه خودمون معنا میکردیم
"من حرفی ندارم"
(فک میکردم اون ضربدره رو دهنش!!!)
گذشت و گذشت تا یه بار تو چت یکی گفت
و ما امتحان کردیم
دیدیم هویجور حباب قلبه که داره میره بالا!!!
دیدیم چه غلطی کردیم!
و چقدر اوشون نجابت و حسن ظن به خرج داده
که یه بار هم به روی مبارک خودش نیاورد!
به حر هال ما بسی شرمنده شدیم
چون خیلی هم رودربایستی داشتیم
و آشنای دوری بودن!
و ...

+ الان هم که محبت این آیکونه HUG در دل ما جوانه زده
و خواستیم به عنوان امضا ازش استفاده کنیم
فرمودن که: 

   فرستاده شده در ۱۸ فروردین ۹۳، ۰۰:۴۶:۴۶ برای مطلب نمایش ویرایش تعلیم الاصول المدیریه! 
حاجی hug :دی
عشقولی در میکنی با وبلاگی ها:))

و ما نیز سرچی تصویری نمودیم در گوگل عزیز
نعوذ بالله
معاذالله
نستجیر بالله
پناه بر خدا
...

پ.ن:
البته بر خلاف مورد اول مورد داشتیم که 
در هنگام چت یه بار کیبورد ما بهم ریخت
و هر چی میخواستیم فارسی بنویسیم
حرف اولو فارسی مینوشت مابقی خودکار انگلیسی میشد
حرفی هم نمونده بود و تقریبا در حال خداحافظی بودیم
اونوخ گیر کرده بودیم نمیشد خداحافظی کنیم!
آخر یه آیکون "گل" گذاشتم
که قضیه ختم بشه
که با تذکر!!! فرد مخاطب که از نسوان بودن
مواجه شدیم!
بعله!!!

+++ چت های بنده محدوده به سه نفر!
محض اطلاع!

58462_gholi_huge.gif
  • ۹۳/۰۱/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۶۰)

:X

اوه مرسی حاجاقا منم تا الان از این ایکون برداشت دیگری میکردم ........
:دی
صدا قطع و وصل میشه حاجی!
الو؟!
صدا نمیاد!
پاسخ:
:)))
=)))
امروز از اون روزایی بود برام که سگ پاچه مو گرفته بود و منم به تبع/طبع پاچه بقیه رو میگرفتم عینِ ...!
خیلی خندیدم حاجی :))
خدا خیر بده بهتون
هم تو دنیا ، nبرابرش تو آخرت
پاسخ:
شماره حساب منو یادداشت کنین:
030 70...
دارین یادداشت میکنین؟؟؟!!!
حاجیییییییییییییییییی
نه نه متاهل شدنتون باید ب نفع ما باشه نیرو کمکی :)))
نه نهههههههه پ دیگه دعا نکنیم؟؟
پاسخ:
شما نفع خودتونو میخواین یا حاجیو؟!
پس فداکاریتون کجا رفته؟!
دعا بفرمایین
بازم بیشتر
:)))
وا شما دیگه چ وجودی هستدین کلا همش نه میارینااااااا!!!!
عهههههههههههههههههههههههههه
حاااااااججججییییییییییییییییییییییییی
نه میگم کلا ول کنه بیاد وب شما
اصن میسپارم وبلاگتونو بترکونه
:|
(ایکون نگینیک عصبانیه ک دلش میخواد اول موهای حاجیو بکشه بد زبونشو در بیاره بکنه)
پاسخ:
اصن من متاهل شم نت رو میبوسم میزارم کنار!
والا...
آره متوجم رفتم تهه لیست!!!!
آخخخ اصن از اون نظراتی که جلو پستام گذاشتید متوجه حضورتون شدم.

خسته نباشید

پاسخ:
کدوم لیست؟!
ما هر شب حاضر میشیم در وب دوستان!
ببخشید اگه نظر نمیدیم!
باشه قبول من خودم باش صوبت میکنم اذغام کنین اصن خوبه؟؟
:)))
پاسخ:
وب دو نفره؟!
+ آیکون حاجاغایی که حالش بهم خورده!!!
:))))
:((((((
پس تا فردا کامنت نزارم(از فضولی ورم میکنه طفلی که)؟
عکس بستنی رو بزارم رو وب؟؟ :))))
بلکه حاجی به بهانه بستنی تشریف بیارن وبم :)))) خدایا چرا این ملت اینقد مغروره؟!!!!!
پاسخ:
نخیر!
شماره کارت خدمتتون میدم!
من هر شب به تمام پیوندا سر میزنم!!!
از جمله شما!
بعله!!!
وا خب اون ول میکنه وبشو میاد منشی شما میشه حاجی 50/50
مسالمت امیز رفتار کنین:))))))
پاسخ:
نخیر!
100% اونم فقط من!!!
وا حاج اقاااااااااااااااااا
چقد سخت گیر
شما وب اره اون وب نه؟
:|
پاسخ:
آخه خودم یه منشی نیاز دارم!
اینجوری من باس بشم منشی ایشون!
والا...
:)))
تعیین مدتش بعهده شما.
تا کی؟
پاسخ:
تا فردا شب!
فردا شب بستنی میدین و تمام!!!
اره خوبه...
صحبت کنین:)
من متوجه نشدم چی بود جواب سانسورتون...
پاسخ:
جوابی که شما دادین دیگه!

یعنی قهر استاد؟؟؟
پاسخ:
بله!
تا کی؟!
هیچی خودشونو ب حساب من مهمون کردن :|
+حاجی منظورم وبی دفتری چیزی...ینی اونم داره مینویسه احتمالا..
چرا قلم کنین؟؟؟؟؟؟؟؟
0_o
پاسخ:
چه خوب!!!
+ دفتر اشکال نداره!
وب ممنوع!!!
:)))
وقتی حاجی پیغامبر میشود :)...
پاسخ:
ده دقیقه پیش به فکرت بودم!!!
حاجی خانومتم احتمالا داره جایی مینویسه
پاسخ:
دستشو قلم میکنم!!!
>:)
آووووووووووووووووو
خب ایراد نداره
بستنی میهن ارزونه.
پاسخ:
کوفت باشه
بستنی باشه!!!
:)))
منم نجابت به خرج دادماااا فقط یکم زدم تو پرش یکماااا:|
راستی حاجی این پیوند روزانتو بردار دیه طفلکا ازاد شدن یکیم که پرپر شد بچششش زنششش:((((هعییی روزگار:|
پاسخ:
یه کمی که دیگه پیداش نشد!!!
به چشم!
گفتین بستنی...
امروز خودشونو دوتا از  بچه ها ک همو تو خیابون دیدیم قالب کردن برا بستنی سنتی :|

پاسخ:
آخر نفهمیدیم کی به کی قالب کرد!
:(
ن جوابو ک سانسور کردینو میگم

+حاج اقا همه خانوما مث هم ک نیستن همه ک بی منطق نیستن
بدشم وقتی از ی جاهایی کم نزای ب این چیزا گیر نمیدن...
اخه چیز خاصی نیس ک
پاسخ:
بله متوجه شدم!
خیلی انلاینیا!
من همون موقع سانسور کردم!
اونوخ شما جواب همون سانسوریه رو دادین!
:)))
+ باهاش صحبت میکنم ببینم مزه دهنش چیه!
خوبه؟!
:)
  • طومار حمایت از مسیح بحرین
  •  کد لوگوی حمایتی در حاشیه ئ وب
    چجوری میشه با شما قهر کرد؟؟
    پاسخ:
    کاری نداره
    ولی بخوایین دوباره آشتی کنین
    مجبورین بستنی بخرین!
    :))))
    ن خب بگین عب نداره دوشواری نداره ک :))))
    درگوشی بگین..نگین نگین نگف!!
    دی:
    پاسخ:
    ندونه زندگیمون شیرین تره!
    :)))
    :(((((

    خانوم میم حاج خانوم منطقیه
    حساس نیس :))))
    اپن ماینده
    پاسخ:
    چرا اتفاقا خیلیم حساسه!
    ولیب خب حسن ظن داره به ما!
    :)))
    خب اینم میشه دیگه اره!!
    صاحاب داره
    حالا طرفم غیرتی انقد؟؟؟
    هرچند ب بوس ما نیاز نداره
    اما خب دیگه تبریکه و اینا :))))
    +در یک صورتم بوس میکنیم
    طرف مثلا یکی مث مامانم از بوس بدش میاد یهوییی خفتش میکنم دلو رودش میریزه بیرون :))))))))))چندشش میشه :)))))
    روبوسی مث عادم عب نداره ها مشکلی نیس:)))
    پاسخ:
    جوابو سانسور کردما!!!
    عوض شد!
    گفتم کژتابی داره
    دوشواری پیش میاد!
    کلا ما هر موقع رفیق رفقارو بعد چند روز ببینیم
    معانقه و مصافحه برقراره!
    ایکس و ایگرگ و وای شد جواب آخه؟؟؟
    حاجی بد
    حاجی کپل

    پاسخ:
    زد و وای و یو چطوره؟!
    :)))
    حاجاغا این پناه بر خداهات .. :))

    + چتم می کنی پس؟ هوووم؟ حاج خانوم میدونه؟ :))
    پاسخ:
    :)))
    بهش گفتم چت کاریه!!!
  • دختره خل و چل
  • حاجی خیلی باحالی :)
    تو بلاگفا که بودین اپ میکردین میفهمیدم
    ولی اینجا رو هر شب چک میکنم
    دیشب جنازه بودم امروز صبح که اومدم کلی اپ نخونده داشتین
    میدونید از یه چیزیتون خیلی خوشم اومد
    اینکه طبق برداشت من شما با کارمنداتون بیشتر از رییس رفیق هستین . . .
    رییس بابای من نصف سن پدرمو داره . . . 
    پاسخ:
    باحالی از خودتونه!
    :)))
    خیلی از به قول شما کارمندام! رفقای قدیمی خودم هستن
    و با مابقی هم رفیق شدیم دیگه!
    از نظر سنی هم ار اکثرشون کوچیکترم!
  • المی(الی ها زیاد شده قاطی نشم)
  • نچ نچ نچ نچ .....
    ای بابا یعنی کتکی چیزی نخوردین؟؟؟
    من که تو نت یه بار یکی اشتباه برام گذاشت نزدیک بود قورتش بدم. هیچی دیگه ازون موقع تا حالا فک کنم پا نت نیومده چون هیچ اثرو اثاری ازش نیس!!!!!
    طفلک شاید اونم نمیدونسته هان؟؟اوف اوف عذاب وجدان منو گرفت!!!:(

    + اوه اووه من تو یه انجمن تو چت باکس عمومیش که همه یه عالمو ادم میدیدنش پارسال یه سوتی بدتر از شما دادم اصن خیلی ناااجوووور الان یادم اومد وااییی:|
    از همین شکلکا بود. اولش عادی بود سینی چایی دستش بود مثل ادم ولی بعدش رم میکرد من چمیدونستم خووو یه جا آبرو داشتیم همونم چسبید کف پامون نوچ:|
    پاسخ:
    لیاقت کتکو داشتم
    ولی اوشون از خودشون نجابت به خرج دادن و هیچ نگفتن تا خودم فهمیدم!
    حسن ظن خیلی خوبه!
    خیلی...
    + :)))
    آیکونای سامسونگ عینهو زامبی ان!

    من استفاده نمی کنم ! خیلی کم !!!!

    من همیشه اشتباهی دستم می ره روی آیکن اشتباهی و ..... دردسر!!

    اصن اینا انگیزه های سیاسی دارننننننننن!! :))))
    پاسخ:
    آره والا...
    انگار انگیزه های کصیف ساسی پشتشه!!!

    + ضمنا تشریف فرماییتونو گرامی میداریم!
    lحاجی با نسوان چت میکنی اونوخ خانومت در جریانه ؟؟ وامصیبتا از روزی که بفهمه :|
    پاسخ:
    اولا که نمیدونه!
    اگرم بر فرض محال فهمید میگم چت پاسخگویی به شبهاته!
    (که هست البته معمولا!)
    خدا رو شکر شفاف سازی کردین منم نمیدونستم 
    پاسخ:
    خب خدارو شکر!
    من با این شکلکا زندگی می کنم اما هیچی ((    :دی ، :)) ، :* )) نمی شه:دی

    پاسخ:
    اینا که استانداردن!
    آدم باس از مشکوک الهویه هاشون پرهیز کنه اکیدا!
    :)))
    من که معنی هیچکدوم ازین شکل هایی که تو کامنت ها گفدن رو نفهمیدم :|
    من فقط این 3 تا رو بلدم

    :|
    :)
    :(
    تو همه جا هم کارایی داره :)))))))
    پاسخ:
    ما هم باید خودمونو عادت بدیم به همین چند تا!
    بی دردسر!
    والا...
    این آیکون های وایبر از همه بدتره. میخای یه شکلکی بزنی، اشتباهی دستت میره یه شکلک ... میزنی!!!
    پاسخ:
    توفیق نداشتیم هنو!
    سلام

    آخ آخ من یه شکلک گل داشتم گاهی جهت تشکر برا دوستان می فرستادم!
    بعد یکی دو سال متوجه شدم برا بعضی گوشیا قلب می افته!!!
    کلی شرمنده شدم...
    فقط دعا کردم اونایی که دریافت می کردن مدل گوشیشون یا نخونده باشه این شکلک رو یا  گل خونده باشه! :|
    پاسخ:
    فک نکنم دعاتون در مورد همه مستجاب شده باشه!
    :))))
    وبلاگ خیلی چرتی داری (:
    پاسخ:
    بات موافقم!
    نوچ نوج

    شما این شکلک خاک بر سری رو از کجا یاد گرفتید 
    + والا با این نوناتون که میذارید تو دامن حاج عاغای معزز و معمم و فرهیخته و نسخه خطی
    پاسخ:
    از یه سری مهندس!
    :)))
    موفق باشی بهم سربزن
    پاسخ:
    مطمئنین این وب واسه یه حاجاغا مناسبه؟!
    :))))
    فضولی ملت باز گل کرد که اون 3نفر کی هستن!!!
    پاسخ:
    ایکس و ایگرگ و وای
    یا ها ها ها ها ها....

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییی..


    پاسخ:
    هر کدوم مال یه قسمت از پست بود؟!
    :)))
    حاجی سلام..منم تا دلت بخواد از این سوتیا می دم.....
    خیلی ناجوره به خودا......:))
    البته نه در حد شما ..کمی دُز پایین تری داره....
    ولی خیلی باحال بود...اول صبی کلی خندیدم....
    در ضمن محض حاجی آزاری بنده فقط با یه نفر می چتم.....3 نفففففففففففررررررررر...چه خبره حاجی ..می رسی خداییش (حرفیدنو می گم)...من به همون یه نفرم نمی رسم..بد بخت باید 20 بار پیام بده تا آن شم....:)))
    پاسخ:
    سه نفر که گفتم نه اینکه سه نفر با هم که!!!
    کلا از بین 7 میلیارد انسان روی کره زمین
    بنده با 3 نفر ارتباط چتی دارم!
    اونم با فاصله های یک ماه و اینا...
    اصن شما سیصدتا چت کن اگه ماگفتیم چرا.
    چه آیکونی بزارم بدبرداشت نشه؟
    پاسخ:
    نیاز به آیکون نیس!
    فرصت چت ندارم بیشتر!
    با همین دوستان هم با فاصله های زمانی خیلی زیاد...
    ما هم ک کسیو بوس نمیکنیم اصن کسیو نداریم ک یپامک بدیم :)))
    تو کامنتا مثلا یکی مزدوج شه بوس میکنیم :))))

    پاسخ:
    ما وقت و بی وقت ...
    پس برا بوس چی میزاشتین؟؟؟
    :)))
    پاسخ:
    کلا ما کسیو بوس نمیکنیم تو پیامکامون!

    + دوستان دیگه اگه سر شب لاتها هم بود تموم شد!
    بریم دیگه؟!
    بریم!
    با فیل شکن باز شد.:D حاجی فکر ما بی فیل شکنارو هم بکنید دیگه :))))
    پاسخ:
    شوخو؟!
    این چه وعضشه خدایی؟!
    والا ما فیل شکن نداریم!
    حاجی این عکس اول پستت داره به کی شصت نشون میده ؟ :)))
    پاسخ:
    به اهلش!
    ضمیر مرجع خودشو پیدا میکنه حبیب!
    خو من همه جا (ینی ی جاهایی) بعنوانبووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس میزاشتم
    بااحساسات من بازی نکنین
    چ وضشه:))))
    بوسههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
    همون ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
    :)))
    تا این :)))) رو ما بعنوان خنده میزاریم بعضیا لبخند میزارن!!
    :|
    پاسخ:
    خو ما هم به عنوان التماس دعا تو قنوت نماز وتر میزاریم!!!
    :))))))))))

    حاجی اول ِ پست عکس گذاشتین؟:D  دیده نمیشه :D
    پاسخ:
    درستش کردم!
    :))))
    جل الخالق
    ولی بوسهههههههههههههه حاجی بوسهههههههههههههههههههههه
    باور کن
    :)))))
    بوسهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    :))))
    پاسخ:
    خب یه نماد یا سمبل در فرهنگ های مختلف میتونه معانی مختلفی داشته باشه!
    :))))
     قنوت =))
    خوب اومدی حاجی :)))
    پاسخ:
    باید از طراح آیکون تعریف کرد که همچون نیت پاکی در نظر گرفته!
    والا...
    خب :* بوسه ها!!!
    پس چیه؟؟
    قنووووووووووووت؟؟؟
    پاسخ:
    نه استاد!
    اگه خوب دقت کنین
    میبینین یه بنده خدایی که دستاشو بالا آورده در قنوت نماز شبش!
    این آیکون به این معناس که در نماز شبم دعات میکنم!
    والا...
  • آی کلاه دار ....
  • حالا با کی چت میکنین؟:دی
    پاسخ:
    با ایکس و ایگرگ و وای!
    :*
    مگه بوس نیس؟
    :)))
    پاسخ:
    نع!!!
    من فک میکردم قنوته!!!
    حاج اقا جوابتونو دادم وانجا :)
    پاسخ:
    این که سول بود!!!
    :)))
    از ما نصیحت حاجاقا به این شکلکا اعتماد نکنین!
    من به دوستم یه شکلک :-o دادم یه بار... برگشت ناراحت و دلخور بهم گفت چرا سرم داد میزنی؟گفتم فلانی این شکلک تعجبه تو گوشی من.گفت نه تو گوشی من این شکلک داد و فریاده:| حالا دوستمم برعکس خودم حساااس و عاطفی:دی
    کلا دیگه جز :-) و :-( و :-D به هیچی اعتماد ندارم B-)
    پاسخ:
    نصیحت شما را انگشتری دستمان کردیم
    نمیشد آویزه گوش کنیم خو!
    اُفت داشت!!!

    ما سوتی در این مورد زیاد دادیم :)))
    عب نداره حاجی پیش میاد :)))
    میتونید :-* رو هم یه امتحانی بکنید =))
    پاسخ:
    نه!
    میدونم که آیکون خیلی بی تربیتیه!

     حاجی.
    تو گوشی ماهم که شکلک کله زردیه که ضبدر رو دهنشه!!!
    البته مامعمولن وقتی میخوایم به یکی فحش بدیم اخرش از این شکلک استفاده میکنیم:))))))))

    پاسخ:
    شکلکای ما همه از این علائم ویرایشی ان!
    + ما واسه فخش دادن از شکلک استفاده نمیکنیم!
    اصن جلافت میدونیم!!!!
    :))))

    خیلی هم عالی دی:
    (ایکون گیج شدن)
    پاسخ:
    آبروی نداشته مون رفت خو!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی