حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الدلنشینیه

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ
همی الان از فصد اومدم
فصد یعنی رگگزنی
که البته درنوع مدرن و استریلش کیسه خون بهت وصل میکنن
بخاطر غلظت خون فصد میکنم
ایضا اهدای خون و حجامت
دارالشفای مسجد مقدس جمکران
هفده هزار تومان
یه پرستار مرد داره که خیلی به دلم نشسته
خیلی متین با حوصله و مودب
چند روز هعی رفتم سر زدم تا ببینم کی اون میاد
امشب بود
حسابی با هم صحبت کردیم
بیشتر من سوال یکردم و او توضیح میداد با ذکر مثال!
در مورد فصد و حجامت و ورزش و سرخرگ و سیاهرگ و پرستاری و پزشکی و کار و درس من و غیره

+ بعضیا عجیب به دل میشینن
و چون خیل کمن این آدمای دلنشین
از دستشون نمیدم...

+ نتیجه اخلاقی:
دلنشین باشیم
  • ۹۴/۰۹/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۴)

خون تو بدن خودمون به قدری هست که رگ هامون رو خیس کنه ولا خون نداریم که اهدا کنیم
از فواید حجامت خیلی شنیدم مخصوصا توضیحات خودتون خیلی دلم میخواد برم حجامت کنم بخاطر کمر درد بی دلیلی که دارم اما همه مخالفت میکنن که اولا دختر و چه به حجامت و دوما اینکه میگن تو که خون نداری نمیتونی اصلا حجامت کنی

  • سرباز جامانده
  • جالبه
  • گمـــــــشده :)
  • چشم..^______^
    خون نداریم که بریم اهدا کنیم. با قرص آهن زنده ایم به همین برکت..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی