حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

مینی مال شماره 1: بسم الله

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۲۱ ب.ظ

بعد از چند ساعت کلاس...

یکی از رفقا با ناله جگر خراشی!

کش و قوسی به بدنش میده

و از ته دل گفت: 

ای خدااااااااااااااا

یکی: چکارش داری؟

یکی دیگه (در مقام خدایی) : بله؟!

یه پرروی دیگه: کارم داشتی؟؟؟

...

من :(

ملت :#

خدا ...


  • ۹۲/۰۲/۱۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

26 آذر 92..

امروز 1 دی 93....


اگر حساب کنیم 1 سال و 5 روزه به صورت روشن در خدمتیم
و اگر خاموش حساب کنیم ! نمیدونم!


+اولین ها !...
عالیییییی بود...خیلی خندیدم :))))))))
شما همون حاجی هسین ک وبلاگتون تو بلاگفا بسته شد؟!
بسم الله الرحمن الرحیم
شروع میکنیم خوندن ارشیو وب ِ حاجی کار درست را
  • ๑دختر زمستونی๑
  • سلااااااااااااام ....
    حاجی نمیدونم چی شد دلم خواس اولین پستت رو ببینم ...
    دیگه جاذبه اس و کاریش نمیشه کرد ..
    پ شما از پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت امسال این وبو دارین ..
    ... به به به به ...
    بسیار عالی ... !!
    خب دیگه من رفع فضولی کردم ...
    یه کامنتم به کامنتای تایید نشدتون اضافه کردم ...
    من ماموریتمو به نحو احسن انجام دادم حاجی ...
    در پناه حق

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    خیلی لطف کردین
    خودمم چند روزه میخوام بدونم وب چند ماهه شده
    فرصت نمیکنم برم ببینم!!!
    پس اردیبهشت افتتاحیه بوده!
    بازم ممنون!
    سلام علیکم
    حاجی هم حاجیا قدیم.................
    پاسخ:
    پاسخ:

    کلا هر چیزی قدیمیش خوبه!
    والا...
    عادت من از بچگی تا حالا که خودم هم مادر شدم،
    من : مامان !
    مامان:جانم
    چند دقیقه بعد
    من :مامان
    مامان :بله
    یه ربع بعد
    من : مامان
    مامان : چیه ؟
    بعدترش
    من: مامان
    مامان : زهر مار و مامان.خب چه مرگته؟!!!
    من فقط صدا میکردم که بدونم هست.توو لحظه لحظه زندگیم میخواستم از بودنش مطمئن باشم.هنوزم همینطورم.
    همکلاسیتون هم شاید مثل من بوده
    چه طلبه های باحالی

    پاسخ:
    پاسخ:
    واقعا!!!
    سلامت باشی!

    و السلام. :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    همچنین!

    الفاتحه :))
    چه پروژه جالبی رو پیاده کردن ....

    پاسخ:
    پاسخ:
    همینجوری هم پیشرفت دارن
    تعریفشونو نکنید بخدا!!!
    دقیقا من همیشه این برنامه رو دارم...
    خب ما بندگان نیز صدای خداییم در زمین دیگه!

    پاسخ:
    پاسخ:
    صدای خدا؟؟؟
    بنده خدا بودن کافی نبود؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی