حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 555: مجمع الاحادیث 22: التعریف! (شناسایی!)

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۹ ب.ظ

"بنده محقق و اندیشمندی بیش نیستم!!!"


پ.ن:

یادش بخیر چقدر با این جمله " داستان سیستان" امیرخانی خندیدیم!


  • ۹۲/۰۷/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

:))

پاسخ:
پاسخ:

:))
  • عکاس باشی
  • عمه ی ناصر الدین شاه قاجار!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    عجب سلیقه ای!
    واقعا که ایشون بسیار دوست داشتنی بودن!!!
    روحشون شاد!
    تواضع جمله ی شما به اندازه تواضع جمله من نیست !
    من شعر ساده ای بیشترنیستم...


    پاسخ:
    پاسخ:

    همین طوره!!!
    صب ساعت 8 پرواز دارم عین بز ( بلا نسبت شما روم به دیوار) نشستم اینجا

    برم بخوابم که فردا باید اشک بریزم اگه نخوابم :((((((((

    پاسخ:
    پاسخ:

    "کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!"
    البته ما به نسخه شما شفا یافتیم!
    حداقل دیشب!
    امشبو هم خدا بخیر کنه
    والا...
    منم همیشه یه چیزی میگم ، تیکه کلام من :
    ما ادعایی نداریم که بهترینیم ، ولی شما خودتون خوب میدونین ما بهترینیم :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    بسیار عالی!
    زین پس به کار میبریم!!!
  • خود خود خودم
  • حاجاغا ارمیا و ازبه و قیدارشو خوندین؟!
    فوق العادن...کلن جناب امیرخانی رو فرمودم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله بله!
    همه را خوانده ایم!
    من او و از به را نیز !
  • عکاس باشی
  • برای سلامتیه دشمنان آمریکککا صلوات!!!دوسش دارم،خیلی!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا مشخص کن کی و چی؟!
    که خدای نکرده سوء تفاهم نشه!
    خخخخخخخخخخ
    مهندس اینا چیه یاد بچه مردم میدی!
    از فردا هر کی از حاجی تشکر کنه ,میگه اختیار داری!استادی بیش نیستم!!!!

    طبق اون حدیثه !!!!!! من یه چیزی از کسی یاد بگیرم ,بهش میگم من از الان بنده توام :| البته به شوخی میگم ولی همچین ادم فروتنیم

    اونوقت حاجی از دایی مردم چه چیزا که یاد نمیگیره.

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلیم عالی!
    والا...
    اتفاقا ما هم هر وقت یه سوالی رو جواب میدیم به طرف میگیم:
    شما از الان بنده منی!!!
    اینقدر فروتنیم ما!
  • خانم مهندس
  • دایی منم همیشه اینو بهم میگه:دی
    هر وقت ازش سوال میپرسم!
    بعدتشکرمیکنم.میگه: اختیار داری!ما استادی بیش نیستیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    چیز خوبی یاد گرفتم!!!
    ایول به داییت!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی