حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

از اتوبوس پیاده شدم

دیدم یه وانتی داره لیمو شیرین میفروشه

(کیلویی 1500)

یه جوونی بود با تیپ خیلی بامزه و خواستنی!!!

با خنده گفتم: هزار تومن بده!

گفت: چی؟ هزار تومن؟؟؟

گفتم: عاره دیگه! مجردی!!!

خندید و گفت: منم مجردم!

یه نگاه دقیقتری کرد

و گفت: طلبه ای؟!

گفتم: آره!

گفت: چند دقیقه وقت داری با هم صحبت کنیم؟! عجله نداری؟

گفتم: نه! هستم!

که یه مشتری اومد و ...

گفت: چقدر درس خوندی حاجی؟

گفتم: یه ده سالی!

با چشای درشت شده: ده سال؟! جدی؟!

من: آره خب! چیه؟!

او: اصلا بهت نمیاد! جدی میگی؟!

من: عاره خب!

او: یعنی ده ساله داری درس میخونی؟!

من: آره! چطور؟!

او: اصلاً بهت نمیاد!!!

تکیه دادم به وانت و گفتم خب بگو!

او: فقط نگو نخوندم و نمیدونم و اینا که...

تا خواست حرف بزنه یه مشتری اومد

باز یکی دیگه

باز هم 

و باز

...

چند دقیقه گذشت 

و همینجور پشت سر هم ماشین ها وایمیستادن و ازش میوه میگرفتن!

با خنده گفت: 

حاجی! عجب پا قدمی داری!

...

شاید بیست دقیقه ای با هم صحبت کردیم

آدم خیلی باحالی بود

از اونایی که آدم خوشش میاد باهاشون حرف بزنه و شوخی کنه!

حسابی سربه سرش گذاشتم!

لیمو خوردیم

خندیدیم

اسممو پرسید

مشاوره گرفت

...


پ.ن: 

اینقدر این چند دقیقه بهم خوش گذشت

و بهم انرژی داد که

همین که رسیدم خونه

رفتم آشپزخونه همه ظرفارو شستم!!!

(این دفه بدون روضه و گریه!)

غذا درست کردم

...

  • ۹۲/۰۷/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۲۸)

  • ریحانة السعید
  • اختیار دارین حدیث وحاج أقا.انرژی منفی ازمجردهاست!
    اینومنی که اخیرامتاهل شدم میفهمم!!!!هرکسی برای هرکسی!که دوستش داشته باشه میتونه انرژی بده!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که از متاهلها خیری ندیدیم!
    ضمناً
    هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه!!!
    والا...
    کاش اینو میشد بزرگ کنید تا خانم ریحانة السعید ببینه : دو تا مجرد! مجرد ! مجرد ! میتونن به هم انرژی بدن !
    دوتا مجرد !
    هیچوقت یک متاهل نمیتونه واسه یک مجرد انرژی مثبت داشته باشه !
    متاسفانه دور و بر من همه دوستام متاهل شدن !

    پاسخ:
    پاسخ:

    انصافا!!!
    متاهلها که همش انرژی منفی ان!!!
    والا...
  • باران سادات
  • ازین روحیت خوشم میاد....
    با همه عیاق میشی!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم از این روحیه ام خوشم میاد!!!
    خخخخخخ
  • دوشیزه فلانی
  • خیلی نوش جونت حاجی!
    آه!
    می دونی اون جوابت به سوال صدر شرح منو یاد چی انداخت؟

    یاد این:


    " من رودخانه ای را می شناسم


    که با "دریا " قهر کرد

    و


    " عاشقانه "


    به "فاضلاب " ریخت! "


    نمی دونم چرا!
    شاید چون تو جوابت فاضلاب و دریا و اینا داشتی!!!


    پاسخ:
    پاسخ:

    جالب بود!
    ای کاش رودخانه قدر خودش رو میدونس!
    ای کاش...
    عع اخر پست که به خودم اومدم دیدم لبخند رو لبامه!!!!

    وسط پست به این فکر کردم اگه 20 سالگی برید حوزه و ده سالم درس بخونید الان دیگه خعلی پیر محسوب میشید .با اجازه

    اول پست هم داشتم اش رشته میخوردم ,کاریم به چیزی نداشتم ! گفتم که با لیمو شیرینتون پز ندین ! :|

    راستی منم هر جا بخوام کمتر خرج کنم! از دانشجو بودنم مایه میزارم .... ما که نمیتونیم بگیم کمتر حساب کن مجردی استغفرالله
    حاجی جلف نیستما شوخی بود

    پاسخ:
    پاسخ:

    امیدوارم همونجا هم بمونه لبخندتون!

    پیری هم صفایی داره ناگفتنی!
    خیلی وقته آش رشته درس نکردم!
    عاره واقعا نمیشه اینجوری مایه گذاشت1
    :))))
    خیلی کامنتتون بامزه بود
    روحیه گرفتیم شب عیدی!
    والا...
    خدا خیرش بده یه بارم جلو نه نه من غریبم بازی تو رو گرفت

    ظرف شستن بی روضه ور عرض می نمائیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    خیلی نامردید!!!
    یعنی اینقدر؟!
    شمارشو میگرفتی میدادی به همخونه
    هر وقت حرف تو کتت نرفت بزنگه بهش

    پاسخ:
    پاسخ:

    داری کار یادش میدی؟!
    به زور استعمارش کردم
    حالا میگی...
    من میمیرم برا این جور ادما.

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که خیلی وقته مردیم!!!
    والا...
  • ریحانه السعید
  • خب یه پستی میزارین وآدم(عــــــــــادمو)کنجکاو میکنید....خب مگه اون جوون با این جوون چه کرد که اینقدر انرژی گرفته رفته ظرف شسته تازه غذام پخته!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    هیچی!
    فقط صحبت!
    میبینی دو تا جوون مجرد چجوری میتونن بهم انرژی بدن!
    اینه!!!
    حاجی یک باب مغازه داریم و رزق و روزیمان را از فروش (سانسور شد ) به دست میآوریم. دَم شما مستدام. یه توک پا بیا تکیه بده به دیوار مغازه مان. خدا خیرت بده. لیمو نداریم اما تا دلت بخواد هلو میتونی اشانتیون برداری. به قول خودت والا.


    پاسخ:
    پاسخ:

    سه دونگ مغازه رو به نام "حاجاغا آخوند روحانی" سند بزنید
    و فکس کنید!
    بلیط رفت و برگشت فرست کلاس
    ترجیحا خلبان مستر bean
    فک کنم بتونم واسه اخرای تابستون تشریف بیارم!
    آهان!
    شهرتون هتل بین المللی هم داره؟!
    خدا قسمت همه کنه یکی اینجوری باکشونو پر کنه!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره والا...
    خدا قسمت همه بکنه!
    چه لحظه های خوبیه!

    قمیا همشون خوش مشربن ....بعله

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی شما هم؟!
  • عکاس باشی
  • الان اون امثالهمش شامل حال منم میشد؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودت چی فک میکنی؟!
    بسیار مشعوف شدیم حاجی جان شبتون خوش

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما بیشتر!
    یاحق
    خوب خدارو شکر پس چیزی نیست................
    همین که ناراحتی و آهی بغل گوشم نباشه کافیه......
    من دیگه از محضرتون مرخص بشم حاجی جان....

    پاسخ:
    پاسخ:

    به سلامت!
    شبهکن الله بالخیر!
    وخیالی.......چی؟ ناراحت؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خواستم یه جمله ادبی از خودم در کنم!
    همین!
    خوب خدارو شکر خیالم راحت شد...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیالی راحت شد
    و خیالی ...
  • خانم مهندس
  • میگم!!!!
    عاخه من که زیادکامنت نمیزارم.خخخخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    باشه نخواه فقط بگو تکلیف این آه چی میشه خیالمو راحت کن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودمو گرفت!
    شما راحت باش!
    تو جون بخواه حاجی حلوا که قابلی نداره بیا هم آهتو ببر هم حلواتو خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه نمیخوام!
    (آیکون حاجی دچار افسردگی حادّ شده)
  • خانم مهندس
  • کدوم خانم مهندسو به سیما گفتی؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی تو این دنیا غیر از شما خانم مهندس نیست؟!
    چقده ملت خود شیفته ان!!!
    والا...
    حاجی من که کاری با کسی ندارم دست گذاشتی رو نقطه ضعف من بیا آهتو ببر نمیخوام باهاش در بیفتم................

    پاسخ:
    پاسخ:

    با حلوا یا بی حلوا؟!
    بعد از این همه کشمکش!!!
    والا...
    خدایا چرا هرکی به ما میرسه منو با اهش درگیر میکنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس سابقه ات خرابه؟!
    از بس دل میسوزونی خب!

    قران میگه: ولا تبطلوا صدقاتکم بالمن و الاذی
    یه چی خیرات میکنید دیگه با منت و "اذیت" خرابش نکنید!
    والا...
    چی از این بهتر

    پاسخ:
    پاسخ:

    بیا و بیشتر از این دل حاجی رو نسوزون
    که اگه آهش تو رو بگیره
    ....
    حاجی خیلی آدم دوس داشتنی هستی
    خیلی وقته وبلاگتو میخونم
    اما چون همش سر تاییدشون میگی خسته میشی هیچ وقت کامنت نمیذارم
    اما امروز دیگه طلسمو شکستم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلیم عالی!
    شما هم از اونور بوم افتادی ها!!!
    بنده روی سخنم!!! با امثال خانم مهندس بود!!!
    والا...
    بازم تشکر و تقدیر و سپاس و امتنان مارا پذیرا باشید!
    حاجی نوش جان چندتاشو بفرست اینطرف.....البته اگه ازشون گذاشتی

    پاسخ:
    پاسخ:

    میزارم تو ظرف حلوا واست میفرستم!
    :(
    بلخره کیلویی چن شد؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    هزار تومان!
    کمتر از یه کیلو گرفتم!
    نگه دارم واست؟!
    شب بخیر حاجی آقا
    نکته مهم اینه که شما لیمو رو خوردی!


    پاسخ:
    پاسخ:

    شب شما هم بخیر!
    دقیقا!
    تازه داشتم میرفتم یه لیمو خوشگل هم برداشتم گفتم اشانتیون!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی