حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 559: مصاحبتنا مع الکسری! (مصاحبه ما با کسری!)

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۷ ب.ظ

هیچ وقت خوشم نمیومده از اینایی که

تا یه جا چهار خط از نوشته شون منتشر میشه

یا به پستشون ارجاع میشه

یا ...

زارتی اونو تو وبشون میزارن

و عالم عآدمو خبر میکنن!

واسه همینم خیلی اوقات دوستان لطف نمودن

و مارو مفتخر

لیکن...

اما این دفعه...

http://por3sh.blogfa.com/

  • ۹۲/۰۷/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۲۵)

حاجی من هم امروز مصاحبتو خوندم دمت گرم عالی بود مخصوصا اون{بی خارو مادر}
  • باران سادات
  • خیییییییییییییییییلیییییییییییییییی باحال بود....
    جواباتم خاصه حاجی.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    لطف دارین شما!
    یعنی انگشت نماییم؟!
    ما که زدیم حاجی ظرفشور،گوگل ازمون دریغ کرد.فکر کنم با حاجی هماهنگه
    حاجی خودت آدرسو بده دیگه تا به روشای فیزیکی متوسل نشدیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا نبخشه این عکاس باشی رو با این جوّی که اینجا راه انداخت!!!
    والا...
    مصاحبه با کسری رو خوندم.تقریبا بیشتر میپیچونینا! جواب نیست خیلیاش...
    خود کسری رم دیدم.بهشم گفتم قلمش خیلی خوبه حتی اگه حرفای رکیک توش نباشه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    جدی؟!
    خودم که اینجور فکر نمیکنم!!!
    چند شب پیش که اینجا بود!!!
    وا!!! (با والا فرق داره ها! توجه شود!)
    یعنی معمولا اگه حرف رکیکی باشه قلم خوبه؟!
    اما ایشون اینقدر فوق العاده ان که رکیک هم نگن خوب درمیاد؟!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    چرا شما رو همه جا برای مصاحبه دعوت می کنند بعد ما رو دعوت نمی کنند؟ بعد اونوقت چرا اینا هیچی نمی گن وقتی شما جواب سوالها رو می پیچونی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    این سوالارو چرا از من میپرسین حالا؟!
    فک کنم مصاحبه کننده ها باید جواب بدن!
    کاچی که از ما سر پیچوندن پوست کند!
    کسری هم مهربونتر از اونه که چیزی بگه!
    مگه این که خودشون نظر دیگه ای داشته باشن!
    والا...
    همون قضیه "نمییییییمیری..." بود؟؟
    اینقدر ملتو لینک کردی
    بلاخره یکی هم تو رو لینک کرد

    چشمو دلت روشن




    پاسخ:
    پاسخ:

    کدوم قضیه؟!
    از هر دست بدی از همون دست دادی!!!
    عجب چیزی گفتم!!!
    ایول!
    درسته شاید می شد.
    اما من کلن دختر یام کمی پر حرف.پر حرفی ام هم به خاطر اینه که من زیاد فکر می کنم بههر چیزی.و دلم می خواد که یه شریک داشته باشم یکی که به افکار جواب بده و کمک کنه که سرو سامونش بدم.
    اگه اون متن رو تیکه تیکه می کردم شاید درکش کمتر و سخت تر میشد و بحث سرش بیشتر میشد.چون اکثرا نمی زارن که ادم حرفشون کامل بزنه و شروع می کنن به بحث. اما اگه یه موضوعو کامل بگی دیگه کمتر اتفاق می افته
    قبول دارین!؟.

    پاسخ:
    پاسخ:

    هنر مینیمال نویس اینه که یه دریا معنی رو بریزه تو یه جمله!
    مخاطب هم باید فهم داشته باشه
    اتفاقا اینجوری بیشتر بحث و تبادل نظر پیش میاد!
    تک جمله هاتون خیلی قشنگن به هر حال!
    :)
  • خانم یک هفتم...
  • امیر حسین موچکریم...

    البته وقتی حاجی دوست نداره خونده بشه ما نمیریم بخونیمش ولی همین که کشفش کردی و الان داره هی بالا پایین میپره ما دلمون حسابی خنکه و بسیار شادمانیم...

    عکاس باشی خیلی موچکریم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    امیرحسین
    عکاسباشی
    منتظر انتقام حاجی باشین!!!
    عه نزن حاجی این حرفا رو. این روش به نوعی موتور جستجوی اجباریست. حقیر به همین طریق مستحفیض مکتبـــ ـــتان هستم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    به به!!!
    ما مفتخریم به حضور شما میرزا!
    والا...
    دلم گرفته حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    نشونه خوبیه!
    جدی میگم!
  • زهره سادات
  • حاجی من فقط دو سه روز نبودم... شاعر شدی... عارف شدی...!!!
    من نرسیدم همه ی پست ها رو بخونم!
    میگم نکنه عاشق هم شده باشی؟ والا!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    کل یوم هو فی شان!!!
    خدا نکنه!
  • عکاس باشی
  • بعید میدونم پیدا کنن!
    تازشم پیدا کنن ماحصلش میشه=روند تساعدی افزایش عشاق حاجی¡

    پاسخ:
    پاسخ:

    پیدا کنن نتیجه اش میشه
    کشته شدن یه جوون عکاس ناکام به دست یه حاجاغای عصبانی!!!
    والا...
  • عکاس باشی
  • خو حاجی !این اصلا منصفانه نیست!!همین الانش میانگینتو ببین!!ضرب در تعداد روز های که از تولد وبت گذشته بکن"!این همه آدم تو خمارینن!بده میخوام بر علمشون افزوده کنممم؟!
    ا
    الان اون موسعه ینی چیی؟!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو چکاره ای که میخوای هعی به علم مردم اضافه کنی اخه؟!
    والا...
    موسّعه یعنی وقت دار
    مضیّقه یعنی وقت ندار!
  • عکاس باشی
  • امیر حسین خیلی باحال بود!!خخخخخخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    چقدرم همو تحویل میگیرن!!!
    والا...
  • عکاس باشی
  • یه هفته مهمون مایی تو دل جنگل های شمال+چن پرس اکبر جوجه از شعبه ی مرکزی!
    تصمیم با خودته!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو روحت عکاس باشی!
    آبرو واسه ما نذاشتی!
    ببین امیرحسین چی کامنت گذاشته؟!
    عآخه من با این بی آبرویی چکار کنم؟!
    دیگه میتونم شب سرمو بزارم راحت بخوابم؟!
    هان؟!

    خالا اون پیشنهادت مضیقه است یا موسعه؟!
    اعتراف می کنم از کامنت های قبلی کنجکاو شدم وبلاگ قبلیتو پیدا کنم ، و وقتی عکاس باشی گفت "فقط به پستاش دقیق باش!مهارتاشو پیگیری کن!" رفتم تو گوگل سرچ کردم "حاجی ظرفشور" !

    پاسخ:
    پاسخ:

    ای وای برمن! (سه مرتبه!)
    خدا بگم این عکاسباشی رو چکار کنه که ...

  • عکاس باشی
  • ای بابا!بیا خیر کن!آقا بده ما میخوایم شخصیت شخیصتو جهانی کنیم؟!آقا تا کی تقیه؟!بسه دیگه!!!اگه از رو زندگیتو شخصیت مستندی در و نکردم!عکاس باشی نیستم!
    حاجی صرفا جهت مزاح بودا دلگیر نشی برادر؟!!!!!
    حاجی!مان پر رویی کردم سوال پرسیدم حلال کن؟نمیدونم میشه جبران کرد خوبیهاتو یا نه؟!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا نمیشه جبران کرد!
    کارت به کارت میکنی یا نقدی میدی؟!
    خخخخخخخخخخخ
  • خانم مهندس
  • عکاس باشی!خیالت راحت!
    خانما وقتی به یه چیزی گیر میدن!! ول کن نیستن!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوبه خودتون به معایبتون واقفید!
    والا...
  • عکاس باشی
  • مهندس شرمنده دستور صادر شده برم رو سایلنت!میسپارمت به خدا!امیدوارم سربلند بیرون بیای!فقط به پستاش دقیق باش!مهارتاشو پیگیری کن!....انشاءالله نصر من الله در پیش خواهد بود!مانا باشی مجاهد!
    راستی حاجی!اون سوالو پرسیده بودم؟!!الان باید اون بلالا دوباره بپرسم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    عجب عآدم فروشی هستی تو!!!

    اوه اوه اوه!
    اصن یادم رفته بود!!!
    دیدی؟!
    هعی میگن بزارید یه جا من جلو چشمم باشه
    واسه همینه!
    بازم چشم!
    (البته اگه باز فراموش نکردم!)
    والا...
  • عکاس باشی
  • برای حاجی:هر چه از دوست رسد نکوست!یو ها ها ها!
    مهندس روحیه تو نباز!تو میتونی!
    +برای حاجی:یو ها ها ها!

    پاسخ:
    پاسخ:

    همینجور روحیه داره!
    شوما نمیخواد بهش روحیه بدی!
    والا...
    خب از الان دیگه مارو آدم حساب می کنی. فقط حرفی ندارم بنویسم.
    شاید فقط شعر کپی کنم از این و اون.


    حاجی جان تو خارجی هستی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان شمارو عآدمتر حساب میکنیم!!!
    وای به حالت چیزی کپی کنی
    میدم بچه ها هکت کنن!
    والا...

    یعنی چی؟!
  • عکاس باشی
  • مهندس دقیق شی کشفش میکنی!!!!پیس آف کیک!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بر خرمگس معرکه رحمت!!!
  • خانم مهندس
  • آها یعنی اگه اونجا مینوشتم میدادی؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شاید!
    نمیدونم!
    :))
  • خانم مهندس
  • آدرس اولین وب تو بده بی زحمت؟؟؟؟؟!!!!!!!!!:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون پست اجوبه المسائل واسه چی گذاشته شده؟! هان مهندس؟!
    تازه خوبه گفتم محرمانه!
    والا...
  • عکاس باشی
  • میانگین19آنلاین تو حلق بد خواهاتت!!!
    مصاحبه هم خوب بود!مثل همیشه حاضر به جواب بودی!!!!زبون نیس که!دم مارمولکه!قیچیشم کنی اتومات در میاد!والا!

    پاسخ:
    پاسخ:
    عاره والا!!!
    اونم دسته جمعی!
    خیلی بامزه بود!!!
    خندانیناندانندی ما را!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی