حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 923: ولکن بدرک الاسفل! ( خب به درک!)

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۱۴ ب.ظ
به وب یکی از دوستان سر زدم

آهنگ وبش خیلی جالب بود:

جمله ای که مرتب توش تکرار میشد این بود:

خب به درک، خب به درک!

خب به درک، خب به درررررک!!!

صدای طرف تن و خش خیلی خوبی داشت

مضمون و محتوا هم که تووووپ!


پ.ن:

آیکون حاجی که چند روزه داره زیر لب زمزمه میکنه:

خب به درک، خب به درک!

خب به درک، خب به درررررک!!!

  • ۹۲/۱۱/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۳۸)

خیلی مایلم از نقطه نظر شما مطلع بشم..
کنجکاویه دیگه..

پاسخ:
پاسخ:

چشم!
انشالا نقطه نظرمو به اطلاعتون میرسونم!
اما قول نمیدم که به همین زودی باشه!
اصن خب به درک مارو فراموش کردی....خب به درک خب به درک

پاسخ:
پاسخ:

من همیشه تو کامنتدونی دوستان
چشمم به کامنتای شماس بلکه یه جا ببینم و بیام سر بزنم!
:)))

+ چقد گفتم از بلاگفا نرو!!!
اینم نتیجش...
:)))
میگى نیستم قلبت خورده ترک،خب به درک
میگى نیستم موندى تنها و تک،خب به درک
فک کنم این بود:)

پاسخ:
پاسخ:

یه کم ضمایرش جابجا شده فقط!!!
:)))
اسمِ خواننده و اسمِ آهنگ؟

پاسخ:
پاسخ:

علی عبدالمالکی رو با خب به درک سرچ کنین حتما پیدا میشه!
:)))
  • منه پابرهنه
  • قانون طلایی زندگی:
    "به درک"

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوست دیگه ای هم فرمودن که قانون طلاییشون به جهنمه!

    + دیگه چیزی نموند که من انتخاب کنم!
    :(
    خو لینک هم می ذاشتی ما هم بگیم به درک....دیروز یه کامنت برات گذاشتم نمیدونم ثبت شد یا نه:|

    پاسخ:
    پاسخ:

    نداشتم لینکشو!
    اسم وبم یادم نمونده بود!
    از دیروز نه!
    چیزی نیومد!
    ولی از چهار شنبه دو سه تایی بود!
    آخ آخ...
    چقدر ما به این آهنگ می خندیم کلا..

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما نیز بسی خندیدیم!
    :)))
  • فاطمه(بی نهایت هستی)

  • عجب....

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
    خب به درککککککککککککککک =))

    پاسخ:
    پاسخ:

    حتی بیشتر!
    :)))
    خب یه لینک می ذاشتی بهتر نبود
    تا اینهمه بگی به درک

    پاسخ:
    پاسخ:

    یادم نمیومد وبش رو شاه!
    شما اگه به وب ما می اومدی
    حرفای خوبی زمزمه میکردی
    از ما گفتن

    پاسخ:
    پاسخ:

    چون معمولا وبارو با هم باز میکنم
    کلا میبندم صدای لپو!!!

    با این حال از آهنگ شما خوشم اومده و بهش گوش دادم مدتها!
    قبل از این که بگین ها!!!
    آهنگــــــِ باحالی ِ

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره!!!
    :)))

    + ادرس ندارین!!!
    اونی که میگفته خب به درک شخصی بوده به اسم علی عبدالمالکی.. بعله

    آیکن ِ میم ِ علم ِ غیب

    دیگه نیستم قلبت خورده ترک.. خب به درک.. [آیکن ِ میم ِ در حال ِ زمزمه و یادآوری خاطرات این آهنگ :)) ]

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوستان غیبگوی دیگه فرمودن!!!
    :)))
    قانون طلایی زندگی من :به جهنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه قانون خوبی!!!
    والا...
    خوب به درک
    که این روزا
    ورد زبون این حاجی
    مدام شده
    خوب به درک خوب به درک خوب به درررررررررک
    وای خدایا من شاعر شدم همین الان. یهویی

    پاسخ:
    پاسخ:

    بگرد یکی بخونتش!!!
    رو جلد هم میزنیم:
    ترانه سرا: میرزا
    :)))
    اخ اخ
    یه جا
    جلو یه گندهای
    از دهنت بپره بگی به دررررک!
    اخ قیلفه سرخو سفید شدتو ببینم


    پاسخ:
    پاسخ:

    سرخو سفید شدن نداره که!
    یه والا... تهش میچسبونم درس میشه!
    :)))
    خب به درک

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
    :)))
    سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خب دقیق بگین اسم خوانندش چی بود یاحداقل وبلاگه کدوم بود که ماهم بریم دانلودکنیم باتشکر امضا جراح قلب

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوستان فرمودن:
    علی عبدالمالکی!
    وبشو یادم نیس!
    وقتی دَرک نباشه میشه خوب به دررررررک

    پاسخ:
    پاسخ:

    عالی بود!
    لـَپـت دُرُسـ نمیشـه ؟!
    خـُب بـه درکــ !

    نمیــای بـاز ؟!
    خـب بـه درکـــ !

    داری اَ خمـاری بی نتی میمیـری ؟!
    خـُب بـه درکــ !

    مـا دلمـون سیت تنگــِـع !
    اونمـ خـُب بـه درکـِ اَسـفـَلُ سـّـافلیـن ! جهنـدمـ اَصـن !

    پاسخ:
    پاسخ:

    عنوان: وقتی فرشده قاطی میکند!
    :))))
  • پرنده ی مهاجر
  • باشد که رستگار شوید...
    .
    .
    .
    جوابش میتونه باشه :
    خوب به درک
    (خلاقیت از ما هموجور)
    .
    .
    آدرسشو میذاشتین مام مفیوض شیم
    نذاشتین؟؟؟!!!
    خوب ب درک

    پاسخ:
    پاسخ:

    :))))
    به یاد نداشتم ادرسشو متاسفانه!
    منتظر اپ بعدی هسدیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    به روی چشم!
    آدرس وبو نمیدی یا شیخ ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    یادم نمیاد!
    یکی بود که از ادرس کامنتش رفتم وبش!
    افرین میبینم که صدا شناسم هستین.

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه نیستم!
    نظر شخصیمو گفتم!
    والا...
    این بودش حاجی؟
    میگی نیستم قلبت خورده ترک خب به درک خب به درک
    اگه این بود ,منم روزی که شنیدم خیلی خوشم اومد ازش
    اصن احساس میکردم دارم فقط ماله خودمه این آهنگ و یه سری احساس هایه دیگه ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا همینه!
    هرچی دقت کردم ببینم اولش چی میگه متوجه نشدم!
    من میخندیدم و گوش میدادم!
    :)))


    حاجی ره منحرفش شد .....رفت

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسش دعا کنین!
    علی عبدالمالکی دامت برکاته ، میخونن این رو
    (که ای کاش ایشون اصلا نمیخوندن)

    پاسخ:
    پاسخ:

    ولی اینو که خوب خونده!
    از اون تیکه اش خیلی خوشمون اومد!
    :)))
    اونقدرا هم که میگین آسون نیست..

    +
    کامنتای منو تایید نکردین حاج آقا..خیلی کنجکاو بودم ببینم پاسختون چیه..
    مخصوصا راجع به اون حدیثه!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بستگی داره خب!!!

    + تایید نکردم جون ادرس نداشتن!
    واقعا دنبال جوابین؟!
    عاوووره شنیدم با شووما موافخم

    پاسخ:
    پاسخ:

    بزن قدش!
  • عروس کوشولو
  • چرا خب؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا چی چرا؟!

    + نمیخوایین ادرستونو بزارین عایا؟!
    تهذیب نفس بدرد این موقع ها می خوره
    وااااااااااااااای وااااااااااااااااااااااای وااااااااااااااااای

    پاسخ:
    پاسخ:

    تهذیب نفس همیشه به درد میخوره!
    والا...
    :)
    بله حاجی :)
    ادم نامرد زیاده خب به درک! اصلا من هنوز غمگین پست لیل مجنون همون 914 هستم :(
    خوبم نمیشم :(

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا غمگین اون پست؟!
    غم نداره که!
    :|
    فک کنم بلاگفا کامنتمُ ثبت نشده قورت داد! :|
    گیر کنه تو گلوش ایشالا :|
    رودل کنه الهی :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    آمین!
    خب به درک، خب به درک!

    خب به درک، خب به درررررک!!!
    :|
    دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا همینجوری!!!
    :)))
    جدی؟:|
    چقدر پرمحتوا:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    جدی!
    واقعا!!!
    :)))

    خب به درک اسفل السافلین. به جهنم. بووووووووووووووق

    پاسخ:
    پاسخ:

    بدعادت شدین ها!
    دیگه ادرس نمیزارین!
    :(
  • خودِ خودِ خودم
  • اصن من درگیر این همه محتوا شدم !!!!!
    خخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم همینطور!!!
    :)))
    آهنگ ذلیل مرده عبدالمالکیه
    من که مرتب فشش دارم میدم کصافطو :/

    پاسخ:
    پاسخ:

    ممنون از اطلاع رسانیتون!
    حالا چرا؟!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی