حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1045: ارجع الی بلدک!

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۲۸ ب.ظ

پریشب

یعنی شب شهادت حضرت زهرا

رفتم جلسه آخر خونه محقق سابق الذکر

شب آخر بود و مفصل

با کیف لپ و چمدون چرخدار رفتم روضه!!!

چند تا از محققای دیگه هم بودن 

خیلی حال داد!

بعد رفتم پل آهنچی

و از کنار حرم رو به ضریح یه سلام و زیارت وداع

راه افتادم سمت هفتادو تن

نیم ساعتی منتظر شدیم تا اتوبوسی پدیدار شد!!!

با یه جوون دانشجوی بلوچ با لباس بلوچی کنارم نشست!

تخمه هندونه گرفت باهم خوردیم

احتمال زیاد اهل سنت بود!

نیمه شب رسیدم شهرمون

و همینک از منزل وسیع و پر نعمت پدری در خدمتیم!


  • ۹۲/۱۲/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۳۳)

  • دوشیزه فلانی
  • فین کوچیک یا فین بزرگ؟!!!
    نکنه داریم فامیل درمیایم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • دوشیزه فلانی
  • آقا نکنه واقعا کاشونی هستی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    میگم همه ی این حاضر جوابیا از طلبه شدن نیس!
    اوه اوه!
    بلا به دور!
    فینی تشریف دارین؟!!
    پاسخ:
    دقت کردین چقد هوا خوب شده این روزا؟!
    جدی!!!
    :)))
    خودم فمیدم منظورتون چیه خواستم یه کم مثل خودتون باشم که هر چی می شد می گفتید بلاگفا فلان.. 
    فهیم بودن این مدلی رو از شما یاد گرفتم! 
    پاسخ:
    شما فهمین و شکی نیس!
    مخاطب فقط مخاطب فهیم!
    :)))
    گزارش کار میده...
    معتاد
    نرسیده شیرجه زده رو نت

    ایشاله یه سال پر ماجرا داشته باشی
    همشم ماجراهای با پایانه خوب :)

    شادزیو
    پاسخ:
    نرسیده؟!
    دو روز از نت دور بودن اختیارا!!!
    والا...
    یه ماجرا مارو بسه!
    :))))
    "+ کامنتتون نصفه نیمه اومد!"

    دیگه اینم از مزایای داشتن وبلاگ توی بلاگ هست! متوجهین که چی می گم حاجی؟ هوم؟ تو بلاگفا یا نظر نمی اومد یا کامل می اومد. بلاگ ظاهراً مث ایرانسل کار می کنه که نصف پیامک آدم معلوم نی سر از کدوم ور دنیا درمیاره!

    پاسخ:
    من واقعا خوشحالم از داشتن مخاطبای فهیمی چون شما!
    احسنت!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • به سلامتی!
    خوش بگذره ایشالا!
    پاسخ:
    سلامت باشین!
    انشالا...
  • همراه خاموش
  • تقریباً فهمیدم اینطوری اگه ایتالیایی اسپاگتی پزم که باشه دستتون براش رو میشه و از اون وقت دیگه حاج عاغای befor و after هر دو خودشون باید آشپزی کنن .

    پاسخ:
    حواسم هس که دستم رو نشه!
    تازه از الان با خانواده و فامیل هماهنگ کردم که اصن رو نکنن!
    جدی!
  • همراه خاموش
  • لطفا تکلیف ملتو روشن کنید بالاخره قصد ازدواج دارید یانه هی با دست پس میزنید با پا پیش میکشید
    پاسخ:
    میخوام ولی در عین حال نمیخوام!
    متوجهین که؟!
    :)))
  • همراه خاموش
  • آقای حاجی دستور غذایی که گفته بودم رو ارسال کردم رسید خدمتتون ؟ اگه آره امتحان کنید خبرشو به ماهم بدید . مصور البته که بتونیم امتیاز سلیقه رو هم براتون در نظر بگیریم .
    پاسخ:
    بله رسید!
    متشکرات!
    میترسم واسم خواستگار پیدا شه اونجوری!!!
    :)))
  • بــآنوی ِ مُــردادی
  • من فک می کردم شما کلّن قُمی هستین :/
    پاسخ:
    نعوذ بالله!
    این وصله ها به ما نمیچسبه!!!
    والا...
    عاغا توصیف چهره؟؟یا لینک بدین یا دوباره توصیف کنین دی:
    پاسخ:
    اشتباه شده!
    توصیف پوشش و تیپ ظاهری بود!
    شما یه کولی رو در نظر بگیر
    حله!
    :)))
    یه بار تو وبلاگ قبلی تون قیافه تون رو توصیف کرده بودید من یاد اهالی آران و بیدگل افتادم! آخه توصیفی که از چهره تون کرده بودید شبیه اهالی بیدگل بود:)
    پاسخ:
    کی؟!
    من؟!
    تکذیب میکنم!!!
    + من بیشتر شبیه آرانیام
    نه بیدگلی ها!
    :)))
    آخه کاشونی ها اینقدر رگ طنزشون قوی هست و معمولاً هم یه ساعت و نیم با قم فاصله دارن وقتی می خوان 72 تن سوار بشن!
    پاسخ:
    ما شنیدیم کاشونی ها رگ ترسشون قویه نه طنزشون!
    :)))

    + کامنتتون نصفه نیمه اومد!
    مفهوم نبود!

    نخیر کار داشتن وحشتناک وگرنه سال تحویلو باهم بودیم :|
    نخیر 12 نهههه هاااااا!!
    تا 1:30
    بلهههههه
    ببینم یبار کی ب حرف ما گوش میده!!
    :|
    پاسخ:
    یه بار به حرف شما گوش دادیم!
    بار بعدی میشه بار دوم!
    نگین باز نگین بار اوله!!!
    :)))
    نهههه چایی برا اهل خانه پدر خسته برادر خسته مادر خسته ماهم ک دیگه مهم نیس :)))
    برا داداش چایی ریختم میگه ن لیوانی بریز..هنور میخوام بریزم مامان میگه شام ی چی درست کن بیار :|
    نمیزارن پفک بخورماااااااا
    +وا!!! مگه چی میگم ک ب فکرشون نیستم
    +الانم تا صبح باید بشینم جعبه هدیه و تزئیناتو این داستانا برا وسایلای خانوم داداش
    نمیدونم من انقد دخدر خوبیم چرا سیمرغ بلورینو اینا نمیدن بهم!!! دی:
    +خب شامشونو دادمو خوابوندمشونو در خدمت شماییم :)))))))
    پاسخ:
    نمیخوایین پرستار بشین؟!
    خیلی خوبه ها!
    اصن تو خونتونه!
    اینجور شاید به عنوان پرستار نمونه انتخابتون کردن
    و نشان پرستار بلورین هم بهتون دادن!
    :)))))
    حاجی کاشونی هستی؟
    پاسخ:
    قطع و وصل میشه صداتون!!!
    دوشبه نبودین امشبو دیگه باشین دی: نیس ی جین بچه دارم من شامشونو بدم یبیام یکم طول میکشه!!بخوابونمشون!!
    :|
    +=))))
    +مهمونامونم رفدن امروز دی:
    پاسخ:
    انشالا!
    منظورتون از امشب تا ساعت 12 است دیگه؟!
    والا...
    :)))

    + دل من سوخت دعا کردم که رفتن!!!
    :))))
    الان مامان اینا اومدن شکلاتو شیر کاکائو و چیپسو پفکو کلی شیرینی(برا عید) خریدن دی:
    :)))))))(شیرینی نمیخورم دوس ندارم اما پفکو اینا چرا دی:
    دیگه همینطور چایی میریزم یدونه پفک میخورم یکم اینجا میام باز پفک دی:
    شام میپزم باز پفک دی:
    اخه کشتیه همه رو چپه کردن تو ی ظرف گرمن دیگه نمیفهمن ب فکر منم ک نیستن :)))
    دی:
    پاسخ:
    چایی با پفک؟!
    یا للعجب!!!

    = شمام که به فکر اونایی که اینجا رو میخونن نیستین!
    :)))
  • فیروزه ای ....
  • سلام. خوش باشید. هر جا که هستید
    پاسخ:
    سلام
    همچنین!
  • خانم هموستات
  • قبول باشه .
    جالبه دیشب پست مرثا رو راجع به کربلا رفتنش خوندم ،امروز صبح کسی در حقم دعا کرد ایشالله بری کربلا و من بلافاصله گفتم:الان نه .و امشب پست شما
    پاسخ:
    قبول حق انشاء الله!
    ایشالا در مناسبترین موقع نصیبتون بشه!
    خوش بگذره دی:
    جای ما خالی دی:
    یک لحظه استپ بزنین من برم پفک بخورم الان تمومش میکنن
    الان میاما!!! دی:
    پاسخ:
    من پفک و کرانچی و بستنیم رو خوردم و اومدم!
    جاتون خالی!
    در خانه پدری ایم خوشی را برای شما آرزومندیم :)
    پاسخ:
    آرزوی ما نیز خوشی دوستانست و بس!

    خوش به سعادتتون بابت روضه و زیارت از راه دور و خانه ی پدری

    نظر پشه و مریم گلی خیلی باحال بود....

    حاجی ما که بالاخره بین این اقوال متعدد نفهمیدیم دهه فاطمیه شش روزه؟ ...دو تا ده روزه؟ از 5 روز قبل اولی شروع میشه یا خود بیست روز وسط دوتا میشه ؟ چرا هرکی یه چی میگه ؟

    پاسخ:
    توضیح میدم!
    رسیدن بخیر.
    خوش بگذره.
    فک کنم فهمیدم کجایی هستید
    :))
    پاسخ:
    :))))
    رسیدن بخیر :)
    ایشالا روزای ِ تعطیل خوبی رو بگذرونید در کنار خانواده :)
    پاسخ:
    سلامت باشین!
    انشاء الله
    به دعای خیر دوستان
    خوشا خانه پدری...
    پاسخ:
    واقعا!
    پشه ی عزیز، مسلمونا تخمه تعارف نمی کنن به آدم یعنی!؟ :)
    پاسخ:
    ما هم منتظر پاسخیم!
    خوش بگذره.
    پاسخ:
    به شما نیز...
    بچه ها هرکی بهتون تخمه هندونه تعارف کرد به احتمال زیاد اهل سنت هست، تخمه کدو مسیحی ، تخمه آفتابگردون زرتشتی ، تخمه ژاپنی کمونیست (فال تخمه)
    پاسخ:
    بنده یه سال زاهدان بودم
    زشته دیگه شیعه و سنی رو از هم تشخیص ندم!
    ولی تحلیلتون خیلی بامزه بود!
    پشه هم اینقدر بامزه میشه؟!
    والا...
  • همراه خاموش
  • سلام تو تعطیلات عید در آشپزخانه پرنعمت مامان جون همراه با سه قلوها هر دستور غذایی رو میشه امتحان کرد لطفاً نتایج مصور رو در معرض دید مخاطبانتون هم قرار بدید .
    پاسخ:
    سلام
    واسه فردا قرار پختن کیک گذاشتیم!
    انشاء الله
  • دختره خل و چل
  • مرسی که اومدی حاجی
    برام دعا کن . . . .
    پاسخ:
    موفق و موید به تاییدات الهی
    ان شاء الله...
    به به!
    از برکات منزل پدری استفاده بفرمایید.
    انشالله ازین تعطیلات دونفره برگردید قم. :)
    پاسخ:
    امیدی نیس!
    مخصوصا به خاطر ایام فاطمیه!

    رسیدن بخیر
    پاسخ:
    سامت باشین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی