حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1063: البیشعوریه!!!

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۲ ب.ظ


از خیابون صدای آژیر آمبولانس میاد!

  • ۹۲/۱۲/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۷۶)

سوال پرسیدم هاااا
اصلا حالا که اینطور شد تقصیر ه.خ هست،واسه چی کوچکتره؟
اصلا ه. خ نخواستیم،حاجی چه خبر از اون محققه؟ :)))))))))))))))))
واس شما بعله !!!

هر کی یه جوری بساط داره :|
"والا..."
این حقیقت هیش وقت به واقعیت تبدیل نمی شه 
همون دعاتون و موفقیت و اینا 

با این حال ممنون از لطفتون
پاسخ:
نفرمایین!
هیچ چیز غیر ممکن نیس
اینا که دیگه جزو ساده هاس
والا...
تقصیر منه؟! [آیکن پشه ای که بغض گلوشو گرفته]
پاسخ:
خدا از سر تقصیرات همه بگذره...
اوهوم درستش همینه :|

دست شما درد نکنه
پاسخ:
سلامت باشین!
و موفق در تحصیل علوم و کمالات!
چهارسال بزرگترم من! خواجه...حاجی...خواجه حاجی...
پاسخ:
تقصیر منه؟!
تو اگه قصدت خیر بود خواجه حاجی... 
بیخیال...
پاسخ:
ما با همه موانعی که بود قصد خیرو کردیم
ولیکن شما بهونه سن و سال آوردین!
والا...
تفاوت معنایی ظاهری نه ...
ولی اون اراد هه یه جورایی بی برو برگرد داره میگه این میشه و لاغیر تو چه بخوای چه نخوای !
ولی شاء اون قدر محکم نمی گه ...


نه ؟
پاسخ:
نمیدونم!
شاید!
باید تفاسیرو دید.
  • دختری با اسانس احسااس
  • دیشب اینجا ماشین اتیش زدن و اتشنشانی اومد
    پاسخ:
    چقده مایه دار بودن!!!
    ما فوق فوقش لاستیک آتیش بزنیم
    اونم دست دوم
    :)))
    شما و سط بحث گذاشتی رفتی اونوقت میگی صیف ضیف؟
    پاسخ:
    صیف ضیف ربطی به رفتن و نرفتن نداره ها!
    شان نزولش چیز دیگه اس!
    دقت بفرمایین
    بله درسته
    این حرفتون کاملا حقه...خواست عین اراده ست و کن فیکون و از این صوبتا
    اما تو جایی که دیدم آیات رو مثال زده زده بود بعد شاء یشاء عموما در مورد اراده تشریعی بود و اراد یرید در مورد اراده تکوینی

    الان یادم نیست آیاتشو چیا مثال زده بود ولی همینم می شه : ان یشء یذهبکم و یات بخلق جدید (شاء...) / ان اراد بکم سوءا او اراد بکم رحمه فلا ...
    انما یرید الله لیذهب عنکم ... / و انا ان شاء الله لمهتدون
    پاسخ:
    نکته خوبیه
    ولی چیز خاصی رو میرسونه عایا؟!
    در معنا تفاوتی ایجاد میکنه؟!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • خدا رو شکر صدای آژیر آمبولانس نشنیدم اما یه صدای انفجاری شنیدم که خدا نصیب نکنه! :|
    احتمالاً انداخته بودنش وسط خشکه رود وگرنه صدای آژیر آمبولانس و ماشین آتش نشانی و پلیس و مقادیری جیغ بنفش وای بچه م و فریاد سوختم سوختم حتمی بود!
    پاسخ:
    خدارو شکر!
    بیچاره اونایی که دل ندارن و زود زهره ترک میشن!
    :(
    سلام جناب حبیب
    دورادور خدمتتون ارادت داریم ...زیاد حتی !
  • مهندس بهشت
  • خدا بهشون عقل بده که این بلاهارو سر خودشون میارن
    پاسخ:
    واقعا امان از بی عقلی و کم عقلی!
    "-تو بندگی چو گدایان به شرط مزد ..."


    مکن ...


    حاجی این سیّدم خیلی بچّه باحالیه ها !

    سلامٌ علیک یا سیّد !
    پاسخ:
    حالا خوبه وب نداری
    نمترسم مخاطبای مارو بدزدی!
    والا...
    کلاً با این ضرب المثلِ صیف ضیف حال میکنین هااااا
    طرف چهارسال از من بچه تره میگین صیف ضیف؟ 
    ولا
    پاسخ:
    خیلی مناسب حال بود!
    نمیدونم گرفتین یا نه!
    بله حرف شما صحیح
    ولی
    خوندم شیء و رود رو...
    چیزی که  برداشتم بود ازش اینه که فرق دارن
    رود تحکم بیشتری داره انگار

    -تو بندگی چو گدایان به شرط مزد ...
    پاسخ:
    شاء و اراد یرید و اراده!
    خواست خدا عین اراده اوست!
    و اراده او عین تحقق است!

    + چی گفتم!!!!!
  • خانم مهندس
  • من کی گفتم سوز به دل مردم.عه عه عه!!حاجی مغلطه گر:-)))
    گفتم سوز به دل بعضیا!!!
    اونایی که هی با پست های عکسدار از آش دل مردمو میسوزونن.
    پاسخ:
    واقعا آدمای بی ملاحظه این!
    منم همونارو میگم!
    :)))
    چه تعبیر باحالی....دور و بر ما که الان خاموشیه مطلقه...گهگاهی یه صداهایی میاد ولی فقط گهگاهی...خیلی دور هم هست...
    پاسخ:
    طوبی لکم!
    آخ جون چهارشنبه سوریه و حاجی میخواد خودشو داغ کنه
    خواجه حاجی سوخاری میشین هااا :)))))  

    + خواجه به روی خودتون نیارین ، طرف کوچکتر بود، شکست عشخی خوردم، شما به روم نیار!  حالا یه سن بالا پیدا کن ، یه قدم خیر بردار تو زندگیت
    ولا
    پاسخ:
    فی الصیف ضیعت اللبن!
    حاجی لب مطلبو ادا کردین.بی شعورن واقعا بعضیا...
    پاسخ:
    خیلی عصبانی هستینا!!!
    :)))
    حاجی دفعه قبل نبودی سلامه کیف نداد...دوباره سلام....:))( ستاد حاجی آزاری)
    جدا تو این آتیش بازی چه کیفی هس پسرا کشته مرده ی صداشن؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام علیکم!
    هیجان طلبی!
    به عبارتی کیف همون خاله بازی دخترا رو واسشون داره!
    :)))
    "صفایی که جنوب داره
    شمال نداره!"

    همه جا میتونه با صفا باشه
    همه جا میتونه بی صفا باشه

    ما را سر باغ و بوستان نیست؛ هر جا که تویی تفرّج آن جاست !


    حاجی این "سوته دلان" که میگن همینان که عکسشونو گذاشتی ؟ :))
    والا نامزد که نیستیم، یه حاجیِ حسود که نمیشناسمش! خواستگاری رو بهم زد
     حاجی میتونم ازین به بعد "خواجه حاجیِ سوخاری" صداتون کنم؟ شبیه خواجه حافظ شیرازی :))
    پاسخ:
    دستمو داغ میکنم دیگه واسه کسی رو نزنم!
    والا...
    + هر جور راحتی!
    صفایی که جنوب داره شمال نداره؟؟؟؟
    حاجی توبه کن!!
    پاسخ:
    یه روایتی هم هس که میگه:
    صفایی که تو شمال هس
    جنوب نیس!
    :)))
  • خانم مهندس
  • کامنت منو دوبار ثبت کرد!!!!!!!!
    نه به این,نه به بلاگفا.
    یکی از اونور بوم افتاده,یکی از اینورر
    :-((
    درهرصورت حرص میدن ادمو:-\
    پاسخ:
    اینجا خیالمون راحته حداقل!
    والا...
    جواب سوال پشه رو بدید بخونم و برم دیگه
    آوووو
    پاسخ:
    یعنی الان دغدغه تون همینه فقط؟!
    :)))
  • خانم مهندس
  • نخیر:-(
    [عصبانی]
    اصن اسم اش الو رو من به عمرم نشنیده بودم:-(

    ولی این آش خودمون از همه آش هایی که خوردم خوشمزه تر:-)))))))
    سوز به دل بعضیا که هییی پز  میدنو دل مردمو میسوزونن:-P
    پاسخ:
    واقعا چه آدمایی پیدا میشن!
    یعنی چی که سوز به دل مردم میدن
    خیلی کارشون زشته به نظرم!
    نه؟!
    :)))))) یعنی توجیه شدم به شدت!!!
    پاسخ:
    خب خدارو شکر!!!
    :)))
    نه...
    تفاوت "تشاء" و "ترید"
    و نه تفاوت اون دعا با اون یکی دعا !
    حوصله داشتم چک می کنم اعلام نتیجه می کنم :|

    ربط اافضل الاعمال فلان می شه اینکه اگه می ترسی خو برا چی میری اصن ؟
    یا می شه خو کلا نرو که محکم تر و اینا باشی 
    یا اصلا تشویقی بود ؟
    یا...؟
    پاسخ:
    معنای هر دو یکیه
    "خواست و اراده خدا!"

    + ربطش اینه که 
    تو هر کاری به زحمت بیشتر بیفتی
    مزد بیشتر هم میگیری!
    والا...
    هیج جا هم جنوب نمیشه :))) [خوش باوری کاذب]
    متشکر
    پاسخ:
    صفایی که جنوب داره
    شمال نداره!
    حاجی ره
    حاجی چه خبر از ه . خ؟
    پاسخ:
    نامزد شماس!
    از من میپرسین؟!

    کمه
    بگید 1200سال
    :)))
    ما رفتیم مراسم حلواخورون
    حاجی زود تعطیل میکردی دلم اینجا نمونه خو!!!
    پاسخ:
    فردا هم روز خوب خداس!!!
    من نمیتونم خیر واسه یه بنده خدایی بخوام و ایشون پس فردا عازم سفر حجه!
    یعنی من خیلی بدم! مهلبون چیه!!!
    پاسخ:
    وقتی حاجی میگه مهلبون
    یعنی مهلبون!
    حرفم نباشه!

  • محدثه دنیائی
  • من ته خلافم کبریت روشن کردنه.. :/
    پاسخ:
    خیلی کارتون زشته!!!
    :)))

    + وبتون هم ته خلاقیته!
    دوسش میدارم!
    :)))
    پشه ها سیب زیمینی! دوست ندارن، حاجی دوست دارن! حاجیِ داغ با سس تارتار،یوووهَهَهَهَهَـــــــ
    پاسخ:
    چه فانتری هایی دارن!
    والا...
    :)))))
  • خانم مهندس
  • دمت گرم:-)))

    ولی کسی نیومداااا(نمیتونستن بیان:-\) 
    البته اشکال نداره,فشفشه هاو سماور زغالی موند واسه عید!!!
    فعلن به همون آش مخصوص قناعت کردیم:-))))
    پاسخ:
    آش آلو؟!
    :))))))))
    هیچکدوم چون دوست ندارم بی حاجی شیم :(((
    والا
    پاسخ:
    بعد 120 سال البته!
    :)))
    یادش بخیر قدیما چشم بصیرت داشتین می دیدید کجاها کامنتا بی پاسخ مونده بلاخره دارندگیو برازندگی نو که بیاد به بازار کهنه هم میره گم میشه
    پاسخ:
    یادش بخیر!
    از کجا رسیدیم به کجا!
    هعی...
    نداری حاجی نداری!!
    شما شکمو هستید(جسارتا) لذا با دیدنشون دلتون ویالون میزنه
    والا

    +چقد فلسفیش کردید!!

    پاسخ:
    ببینم و بمیرم بهتره
    یا ندیده بمیرم؟!
    حاجی ره

    + آیکون حاجی که تیریپ فلاسفه رو برداشته!!!
    حاجی بپر بسوز بخندیم!
    پاسخ:
    سیب زمینی آوردین؟!
    :)))
    حاجی فردا صبح عکساشو میزارم تجربه کنید ملت چی میکشن :))
    والا


    چی چه قیمتی؟؟!!باباجان آتیش کوچولویه اونم از کنارش رد میشیم!!
    وا3 کلاس کار میگیم پرش و این حرفا..
    والا
    :)))
    پاسخ:
    من طاقتشو دارم!!!
    :)))

    + کلاس هم واسه ما دلیل نمیشه!
    اما خوبه که بی آزاره کارتون!
    اما همه که اینجور نیستن
    اینه که بایستی تیشه زد به ریشه این فرهنگ غلط!
    والا...
    اون وقت هی از اینجا تعریف کنید !
    نظر منو دو تا ثبت کرده !
    اونم به فاصله ده دقیقه :|
    پاسخ:
    کار از محکم کاری که عیب نمیکنه!
    خوبه مثه بلاگفا نظرارو حذف کنه؟!
    والا...
    + قدردان بلاگ باشین خدایی!
    :)))
     "چرا بقیه داشته باشند و من نداشته باشم" هایمان را بچپانیم وسط دور ریختنی ها و بگذاریم پشت در. " با همین هایی که دارم هم خوشبختم" هایمان را بگذاریم لب طاقچه، روی ترمه ی یادگاری مادربزرگ، کنار آینه و شمعدانمان.


    میدونم بی ربطه،ولی خیلی به دلم نشست گفتم با همه شریک بشمش
    پاسخ:
    چه مهلبون!!!
    :)))
    :((((
    ما بسی ناراحتیم:((
    بدلیل حلواپزون عید مراسم پرش از آتیش کنسل شد!!
    حاجی عکس حلوا ها رو بزارم دلتون کباب شه ببینید ما چی میکشیم وقتی عکس خوشمزه ها رو میزاری؟؟


    +شاد بودن،دلیل بهتر از این!!
    والا
    پاسخ:
    حداقل حلوا یه دلیل واسش هس
    اونم یه دلیل خوب و خوشمزه؟!
    + واقعا مشتاقم بدونم شما چی میکشین!!!
    :)))
    ++ به چه قیمتی؟!
    هان؟!
    ببخشید متوجه قسمت اول جوابتون نشدم ! :|

    ممنون از این دعا ...نوشتمش :)
    تو اون ترس همینم یادم افتاد خودش کلیه ! 
    تازه شم آرومی درونی می خواستم که یهو یکی زد زیر پام نپرم  !!! 
    اون امریه (دعائی در واقع) اینی که خوندم  خبری 
    فرق تشاء و ترید م نمی دونم :|

    بعد از اون باری که موقع دوئیدن با مخ خوردم تو زمین دیگه اینطوری نترسیده بودم !
    اتفاقا اونم بعد از هییت بود :دی

    پاسخ:
    فرمودیم:
    خدا قسمت همه اونایی که دلشون میخواد برن هییت و نمیتونن بفرماید!

    + شاید دو جور روایت شده و شاید نسخه بدل باشه! (همان تصحیف!)
    هر دو نوعشو بخونین!

    ++ افضل الاعمال احمزها
    والا...
    نوکر نخواستن همین کامنت های بی زبونشون رو جواب بدید کافیه 

    + اونا هم همشون نوکر شما هستن
    دستور بدید ببینید چطور با سر میرن تو ال سی دی لپ تاپاشون 
    والا...
    پاسخ:
    من که همه کامنتارو جواب دادم!!!
    کجا بی جواب مونده؟!

    + ما مخلصشونیم!
    والا...
    شما فرض کنید بوشهر
    پاسخ:
    دوس میدارم!
    وفقکم الله!
    ای حاج عاغاهایی که به آغوش گرم خانواده بازگشتید و از پی هم پست می گذارید و جیم می شوید و ثبت کامنت هایتان را به امان خدا رها می کنید بدانید و آگاه باشید تعطیلات نوروز گذراست و رجعت به قم نزدیک است و  همانا رسوا خواهید شد!!!
    +بیاد آورید شبها و روزهایی که در چنگال ه.خ نامرد اسیر بودید و چشم امیدتان به این مخاطبان باشد که توبه کنید و رستگار شوید!!!
    پاسخ:
    من نوکر همشون هم هستم!
    والا...
    حاجی نرفتی چهارشنبه سوری؟؟؟
    هرسال از چهارشنبه سوری فراریم امسال دلم بشدت خواست برم بیرون و....
    پاسخ:
    نخیر!
    هر سال قم که بودیم با موتور و رفقا میرفتیم تماشا!
    امسال نشستیم پای درس و مشقمون!
    :)))
    سلام

    اول عکس رو دیدم یهویی جا خوردم و ناراحت شدم

    اما تیتر رو که دیدم کلی خندیدم :))

    والا من حس میکنم وسط میدون جنگ نشستم الان :/
    پاسخ:
    سلام!
    امیدوارم از شربت شهادت ننوشین فقط!
    :)))
    چقدر تیترتون بامزه است. اینقد واسش خندیدم :)))
    البیشعوریه
    پاسخ:
    :)))
    اینجا گهگاهی صدای ترقه میاد
    پاسخ:
    اینجا کجاس دقیقا؟!
    خونه رو بهم نریزین تا من برگردما دی: فعلا..
    پاسخ:
    خیالت تخت!
  • ـیکـعددـدیوانهـ
  • بعضی چیزا دست خود آدم نیس ...

    یهو میبینی وسط یه اتفاقی ...


    ...
    پاسخ:
    باید بیرون کشید از این ورطه رخت خویش!
    داشتم می رفتم بیرون بابام با نگاه حسرت بهم نگاه می کرد بنده خدا ! :دی ! 
    اصن تا ته هییت عذاب وجدان داشتم ... از یه طرفم می ترسیدم برگردم ! سر و صداها بیشتر شده بود :|
    خودمونیم داشتم تو راه سککککته می کردم ! درا رو قفل کرده بودم پامو گذاشته بودم رو گاز تا خود مقصد ... همشم "و من یتق الله... " می خوندم :|

    صدا دزدگیرا تو کوچه قطع نمی شه ! با اینکه تو کوچه ما تقریبا خبری نیست ! تو بقیه جاها می زنن از صداش کوچه مون می ترکه 

    پاسخ:
    خدا قسمت همه آرزومندانش کنه!

    + دعای حفظ از آفات و بلایا منقول از آقای بهجت ره: 
    اللهم اجعلنی فی درعک الحصینه
    التی تجعل فیها من ترید
    یا
    التی تجعل فیها من تشاء
    برا ما که یه روز معمولی بود. کاملا معمولی ولی هر ازگاهی صدای ترقه هم می اومد .
    خدا بخیر بگذرونه فقط
    پاسخ:
    واسه ما هم یه روز معمولی خوب و بدون ترقه بود
    انشاء الله
  • خانم مهندس
  • البته امروز هووووچ خبری نیست:-(
    دایی یام که نیستن,دادشمم نیست:-(((
    پس نه اتیشی هست,نه چایی با سماور ذغالی.نه فشفشه:-(
    ولی من فشفشه خردیدم;-)))))

    حاجی,از این فشفشه هایی که تو تولدها میزنن ها.الان فک نکنی,چی هستا.یکم از اونا بزرگتره فقط.
    صدا مدا هم نداره,فخط نور
    پاسخ:
    چایی با سماور زغالی که جور کردن پایه نمیخواد!
    شما راش بندازین پایه ها خودشون پیدا میشن!
    والا...
    :)))
    + من به شما افتخار میکنم!
    :)))))
    "نحن ابنا الدلیل" یعنی چی استاد؟؟


    خیلی خوبه!!
    تجربه کنید حتما. :))
    البته ما آتیشای کوچولو درست میکنیم که بیخطره .
    پاسخ:
    یعنی ما چاکر و مخلص دلیلیم!
    تا دلیلی واسه کاری نبینیم دس به کاری نمیزنیم!
    والا...
    خدا به داد برسه
    پاسخ:
    والا...
    من کامنت گذاشته بودم چرا نیستش؟؟؟؟؟ :(((
    پاسخ:
    یعنی شیرازی اینجا هم نفوذ کرده؟!
    + کامنتا بدون تاییده و همون لحظه نمایش داده میشه که!
    والا...
    من قلبم ضعیفه یکی زیر پام ترقه بترکونه هیچی دیگه دی:
    میرم گیساشو میکنم از ته!!!
    حالا خوبه با ماشین میرین...بنزینم ک داره منفجر میشیم:))))
    +وای خدا نکنه!!!
    +ب سلامتیه خودمون ک یه اتیش کوچولو روشن میکنیمو خلاف بزرگمون فشفشس!!
    دی:
    +ب پسر خالم گفتیم چرا ترقه و اینا نیاوردی؟؟گف توپ و تانگ و نارنجک میتونیستم بیارم براتون خو میگفدین دی:
    (دیگه اینام ک شغلشون...)
    :))))))

    همچین فکو فامیل شجاعین اینا!!!

    پاسخ:
    بنده توصیه میکنم از ماشین پیاده نشین
    یکی دو دفعه با ماشین از روش رد بشین فقط!
    واسش بسه!

    + شما چرا به فامیلتون نرفتین؟!
    :)))
    سلااااااااااااااااااااااااااام...به همگی...از جمله شما...:))...الان من در حال خر کیف می باشم ...چون نت دارم....:))
    پاسخ:
    سلام!
    مبارکه کیفتون!
    :)))
  • خانم مهندس
  • ولی حاجی,
    از رو اتیش که بپریم؟؟!!!:-D
    خطرنداره.فقط ممکنه پات گیر کنه,بیوفته تو اتیش بسوزی 
    فوق فوقش میمیریم دیگه,اتفاق خاصی نمی افته که;-)))

    +از رو اتیش که حتما باید پرید!!!فشفشه ابشاری هم که بلامانعه!!؟;-)
    پاسخ:
    واسه برنزه شدن هم خوبه تازه!
    والا...

    + وقتی پرش از رو آتیش میشه واجب
    فشفشه آبشاریس هم میشه مستحب موکد!!!
    والا...
    :)))
    یعنی میخوام بدونم امشب از رو آتیش نمیپرید؟؟؟
    منکه تا نپرم خوابم نمیگیره
    والا..



    پاسخ:
    نه امشب میپرم
    نه تو عمرم پریدم!
    والا...

    + نحن ابناء الدلیل!
  • دوشیزه فلانی
  • من نتونستم برم پیاده روی! :(

    + بابا و جوانان منزل (!) رفتن آتیش سوزی! :)))
    پاسخ:
    اینجوری در امانین حداقل!
    :)))
  • خانم مهندس
  • اینجاکه هووووچ خبری نیست.
    سطح فرهنگ بسیار بالا:-)))))))

    (دروغ گفتم)
    اینجا,یه شهرک داریم,خارج از شهر,,همه میرن اونجا :-)
    پاسخ:
    یه درجه بهتر شد اینجوری!
    والا...
    ما هم برنامه هامونو کنسل کردیم، نشستیم توی خونه.
    کلی کار داشتیم! :(
    پاسخ:
    هیچی مهمتر از سلامتی و زندگی نیس!!!
    :)))

    اینجا هم شلوغ پلوغه.

    سردرد میگیره آدم.

    چقدر ملت بیکارن بخدا.

    پاسخ:
    والا...
    بی کارن و بی ملاحظه و بی ...
    من که میترسم برم واسه شام دوغ بگیرم! خطر ترکیدگی وجود داره!!
    پاسخ:
    مرگ در راه دوغ! اصلا شجاعانه نیس!
    :)))
    اینجا فعلا  بمبارانه.

    پاسخ:
    خدا بخیر بگذرونه!
    والا...
    حس زندگی تو مناطق جنگی به آدم دست میده

    + آژیر آمبولانس بمب دود نارنجک آبشار ترقه همه چی تکمیلِ اصن
    پاسخ:
    جنگی که مرگ توش شهادت نیست!
    هلاکته!
    والا...
    چه عنوان زیبایییی   ... البیشعوریه...   خخخخخخخخ
    پاسخ:
    چه عنوان مناسب و متناسبی!!!
    :)))
    ترقه صداش نمیاد
    پاسخ:
    اینجا گهگاه میاد!
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی