حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10118: الآشیه!

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ

دیروز صبح بعد از نماز صبح رفتم بیرون آش خوردم!

ظهر مامانم آش ترش درست کرد!

بعدش خواهرم زنگ زد: شوربا دوس داری واست درست کنم؟!

جواب مثبت دادیم! (جواب مثبت دادن واسه مون عقده شده!!!)

عصری هم رفتیم و شوربا زدیم!

شبش هم با پسرخاله رفتیم شبگردی و کنترل خیابونای شهر!!!

میخواستیم یه جا انتخاب کنیم واسه شام (با حاصل دسترنج موشگیری!)

بوی خوش آش به دماغمون خورد!!!

گفتم: بریم آش؟!

میگه: سگ رو با کلنگ بزنه این وقت شب آش نمیخوره!!!!!!

رفتیم داخل مغازه

دیدیم داره واسه فردا آشو آماده میکنه!

قسمت نبود!


+ بابام میگه شبیه آش شدی!!!

++ آش میبینم یاد آرش (علیه ما علیه) میافتم!

+++ امروز صبح هم با پسرخاله آش زدیم!!!


  • ۹۳/۰۱/۱۲
  • حاجی ره

نظرات  (۲۱)

حاجی
یه سوال
شوما که اش خوریت ملسه
زنم که دوست میداری بستونی
خو په چرا نمیری زودتر این اش خوریتو زیر پرچم تموم کنی
شایدم بانی خیر بشی
بختت باز بشه خانواده هایی رو از نگرانی برهانی
والا!
پاسخ:
الان خیلی وقت ازاد دارم پا شم برم دو سال سربازی؟!
والا...
حاجی شوربا رو طرفای ما فقط میشناسن
نکنه شما هم همشهری مایید؟:دی
پاسخ:
صدا نمیاد!!!
:)))
"یه دو روز قم اومدی ها!
ببین چه اثراتی روت گذاشته!!!"

تازه اثراتم رو قمی ها رو ندیدی ! :))
پاسخ:
اونم کم کم معلوم میشه حبیب!
موی آقایون شبیه موی گربه هستااا واقعا
تا حالا بهش دقت نکرده بودماا
پاسخ:
حالا مال یه چی گفتیم!!!
:)))
:))))
سربازی که نرفتید یحتمل!
(طلبه ها نمیرن دیگه؟؟؟)
ولی آشخور خوبی هستید! :دی
پاسخ:
نرفتم!
ولی باس برم و طلبه ها هم میرن!
آشخور بسیار خوبی هم هستم!
:)))
ا(الف) گاهی شبیه به 1(یک) دیده میشه !

پ.ن:فارجع الی التیترک !  :)))
پاسخ:
یه دو روز قم اومدی ها!
ببین چه اثراتی روت گذاشته!!!
  • خانم هموستات
  • حاج آشی
    پاسخ:
    به عنوان تعریف ازتون قبول میکنم!
    :)))

    منم آش خیلی دوست دارم.اما تا حالا تو ی روز شونصد بار نخوردم.نهایتش 3 بار بوده.

    خخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    تبریک و تهنیت و عرض خسته نباشید!
    ایشالا رکوردتون به شونصد هم برسه به زودی!
    :)))
     پس راز شکم حاج اقاها معلوم شد چیه آش زیاد میخورن  :))
    پاسخ:
    حیف که اسلام دس و پای مارو بسته!!!
    :)))))))
    2ام عید زنگ خونه رو زدن.رفتم جلو در دیدم 1جوان برازنده ایه آش نذری آورده!
    آش فاطمه زهرا بود(دوست دارم زیاد)
    با ذوق 1کاسه ریختم که چشتون روز بد نبینه سر فاشق 2ام 1موی سفید مردونه توش در اومد!!
    خورد تو ذوقم ناجور :((
    چه نارواها که نثار اون جوان برازنده نکردم تا دلم خنک شه :))

    پاسخ:
    ایشالا موی گربه بوده!
    شما چرا حسن ظن ندارین؟!
    :)))
    حاجی جان ویار اش کرده..چیکارش دارین؟!! هـــآن؟؟
    والا....
    تبریک دیر مارو پذیرا باش...
    پاسخ:
    خیلی خوش اومدین!!!
    این طرفا؟!
    بر شما و آقا سید هم مبارک!
    آش خوبه اما نه روزی 3وعده!!
    پاسخ:
    درست میفرمایین!
    آشو باس 5 وعده خورد!
    نیست خیلی کتاب میخونم :)) زیاد آشنایی دارم به این چیزا :))
    مرسی :)
    واقعا تو این زمینه لنگ میزنم :)
    پاسخ:
    :)))
    خب بخونین!
    لذتی که در خوندن بعضی کتابا هس در کباب عشقعلی نیس!
    حاجی ره
    حاجی ر.ک یعنی چی :))
    پاسخ:
    رجوع کنید به...
    از علائم اختصاریه که زیاد تو پانوشتهای کتابا استفاده میشه!
    ببخشید حاج آقا شوربا چیه؟
    پاسخ:
    یه چی بین آش و سوپ!
    :|

    فک کنم یه هفته مهمون ماباشین رستگار شین باآشای مامانم
    دیروزم س.پ ذرت برامون پخته بود
    :|
    :))))))
    +حاجییییییی اش خیلی خوبه من ک وس میدارم دی:
    شبا یا ظهرایی ک اش درست میکنه مامان انقد ززیاد درست میکنه یا برا همسایه ها میبریم یا زنگ میزنیم خالم اینا بیاد اش جنوبیش ینی تنده هاااااااااااااااااا
    اگرم بمونه من صب صبونه اش میخورم ظهر میخورم شب میخورم :))
    اون شب زنداییم میخورد اوف او  میکردو هی میگف اشش بیستهههههههه
    ینی مارو میگی مرده بودیم از خنده:))))
    +شما خوراکیای تند میخورین؟؟؟
    این دایی بزرگم خالم اینا اون داییم علنا تندی حالیشون نمیشه ینی تننننننننننننند میخورناااااا
    کورس میزارن یافلفلای حیاطشون ک تنده میخورنو اتیش میگیرن یا غذاشون ماستشون و.. قرمز میکنن از فلفل :))
    +حاجی فلفل بیارم آسیاب میکنید؟؟؟
    :)))
    پاسخ:
    کلا رستگاری ما با آش و غذاهای طبیعی و سالمه!
    ما هم آش بسی دوس میداریم
    نداشتیم که اینجور مثه آهو آش نمیخوردیم!!!
    والا...
    غذاهای من تو حوزه معروف بودن به تندی!
    مخصوصا سوپ هام!
    با هندی ها هم چند باری هم عذا شدم
    ولی انصافا کم آوردم!!!
    انصافا!!!
    + تا حالا فلفل آسیاب نکردم!!!
    چه مثلاییی میزنه  پسرخالتون حاجییییی
    بزنش عههههههههههه
    پاسخ:
    بی تربیته دیگه!
    چیکار میشه کرد؟!
    :)))
    ا گفتن خر؟ من چرا تو ذهنم همون سگ بود :))
    پاسخ:
    ر.ک:
    م م 10114
    من آش رشته دوس دارم. و فقط اون رو آش میدونم بقیه شون الکی ان :)))) تقریبا یه ماهی میشه آش رشته نخوردم
    پاسخ:
    ولی بنده معتقدم:
    آش باشه
    کوفت باشه!!!
    :)))
    چه آش تو آشی :)
    این پسرخاله تون چه علاقه زیادی به سگ داره :)))
    پاسخ:
    کلا به حیوانات علاقه خاصی داره!
    اون دفه فرمود خر الان سگ!!!
    خدا بعدی رو به خیر کنه!
    دلم خواست :( آخرین بار دیروز ظهر آش خوردم :)))))))) 
    پاسخ:
    همچین گفتین دلم خواس
    گفتم سه ماهی هس آش نخوردین!
    والا...
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی