حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الخدمتکاریه…

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵ ق.ظ

اون مدیرای دولتی تو جلسه

واقعنی مارو با آبدارچی و خدمتکار موسسه اشتباه گرفته بودن!!! 

آخه نه ما چیزی گفتیم

نه استاد معرفیمون کرد

فقط پذیرایی که کردم بهم گفت بشینید خودتون

ما هم نشستیم سر میز… 

بحثا و صحبتا داغ بود

ما هم فقط گوش دادیم… 

موقع رفتنم استاد خیلی تشکر کرد

فقط میخواستم

یه گوشه کوچیک از اون همه زحمت بی مزد و مواجبی

که واسم تو این دو سال کشید

و منو با نسخه و تحقیق و…  آشنا کرد

و از صفر به اینجا رسوند رو جبران کنم! 


پ.ن:

اینارو گفتم که دلخوش نکنین

به خوش اومدن مدیران مربوطه از خانمی و هنرمندیمون

چون هیچ مدیری دخترشو به خدمتکار نمیده… 

والا… 

  • ۹۳/۰۲/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

اونا خودشون فهمیدن شوما آبدارچی نیستی!! مثلا کله گنده ان...
بعدشم اون نشد شاید خود استادتون دخدر داشته باشه یا حتی نوه دختر!!!!!!!! والا...
پاسخ:
دخترش خودش کوچیکه
دختری از فامیلشون هم که معرفی کرد نشد… 
.
خب مگه با لباس روحانیت نبودین؟ 
پاسخ:
نع
لباس شخصی بودم… 



یاد پلیسای نا محسوس میففتم ک با لباس شخصیو ماشین شخصی میرن اینور اونور :)
+دیروز با دوستم بیرون بودیم یدونه از ماشینای تویوتا ...... دیدم برگش گف دوستم
ک واااااای من چقد ازینا دوس دارم :)))) گفتم چطور؟؟ گف اخه خیلی مردونس میشینی پشتش حال میکنی :))
میخواستم دورش روبان ببندم پست کنم براتون دیگه گفدم بزارم برا عروسیتون کادو بدم ماشین عروس ک لازمتون نمیشه :))) والا...

جبران محبت استاد واجب تره حتما....از تو دل مدیرا جا باز کردن....:)))
ولی راس می گین هیچ مدیری دخترشو به خدمتکار نمی ده....
همه بهتریناشو می خوان.....حتی آدمای معمولی....
خییییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییی بده که این جوریه....
الان معلومه خیلی دلم پره...:)))))))))))))
حاجی گردن کلفت به درد نمیخوره همون بهتر که شما رو آبدارجی فرض کردن :))))))
  • پیمان/پیمانه!
  • خب مگه با لباس روحانیت نبودین؟ 
    پاسخ:
    نع
    لباس شخصی بودم… 
    دلشونم بخواد!
    مگه شما چتونه؟
    حتی اگه خدمتکار باشین!
    مهم همون ذوق خانمانه تونه! :دی
    ااااا اولم که شدیم حاجی جایزه مونو رد کن بیاد اینجا اول شدم
    مگه خدمتکارا چشونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به نظر من شغل آدم ها خیلی مهم نیس.........خدا هر کی رو که مثل خودشه میرسونه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی