حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

السربال المهندس

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۴ ب.ظ
امروز مهندس دیر وقت اومد سرکار
همه هم ساکت و مودب پشت سیستما مشغول کار
تا سلام کرد و نگاه روحانیت معزز به این موجود افتاد
موسسه ترکید از بس به شلوار تنگش تیکه انداختن و خندیدن!
تا جایی که مهندس دستاشو رو به سقف!!! بلند کرد و بلند گف:
خدایا این آخوندارو به راه راست هدایت کن
هنوز دعاش تموم نشده بود که یکی از محققین ترک فرمودن:
مهندس دربیار باهاش عکس بگیریم!!!!
...
بهش چش غره رفتم
اومد پیشم
دست پیشو گرفته و میگه:
حاجی چرا آخوندا اینجورین؟
میگم: خودت تنت میخاره!
میگه: من فقط سلام کردم!!!

+ از سری اتفاقات امروز...
  • ۹۳/۰۵/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۳۳)

حلوا خوشمزه اس!!!
دوس داریم
:)))

+ المی!
حلوا پلیز...""

برای هوادار درست کنم؟؟!!
اخه مرموزه من نمیدونم باید حلوای کیو دقیقا پخش کنم!!
تحت فشار بزارینش خودشو لو بده 
من 3 دور حلوا پخش میکنم(ایکون الی خبیث) 

سلام من که از صبح بیرون بودم

گویا استاد المی بزرگوار

نیز به باغات وییلاقات

اطراف شهر کوچیدن

ونیستن

خلاصه من فرار کردم

که استاد موجبات

حلوا خورون دوستان

رو فراهم نکنن.

فعلا زنده ام

خداروشکر.
  • خانم هموستات
  • کلا آخوندا همیشه در صحنه حاضرن.هنوز مهندس به این امر مهم پی نبرده آیا؟!
    البته شلوار تنگ واسه مرد خیلی ضایع و زشته.
    پاسخ:
    متاسفانه مهندس مورد نظر به هیچکدام از این دو امر پی نبرده
    مهندسه دیگه
    چه انتظاری میشه داشت؟!
    اگه گفتید نه چی؟؟؟؟!
    پاسخ:
    اونوخ گفتم نه!!!
    حاجی السربال تو عنوان ینی شلوار؟! :))))))) 
    جدا؟! 
    السربال = شلوار؟ :)))
    پاسخ:
    نعم!
  • مهندس بهشت
  • تو رو خودا 20 تا آخوند با دو تا مهندس یکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آی حاجی راستی امشب شب جمعستا دی
    پاسخ:
    این نشون میده مهندسا چقده خبیثن که با کمتر از ده نفر نمیشه باهاشون درافتاد!!!
    :)))


    حاجی اون عکسی که دوستمون ف.ن لینکشو گذاشته بود یک شلوار معمولی بود خب! برای بیرون که نمیشه شلوار کردی یا  پیژامه پوشید والا
     بیچاره مهندسه دلم براش سوخت:)
    پاسخ:
    شما باس دلتون واسه من بسوزه که ایشون مهندس پروژمه!!!
    والا...
    :))))
    سلام بر حاجاغای مهلبون
    + بیچاره مهندسای مظلوم بی نوا... البته مهندس راحتی بودن ایشون کلا :)))))))))
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ایشون کلا آزادن
    اصن نگرانشون نباشین!!!
    والا...
    :)))
    پاسخ:
    ؛)
    شاید ساپورت بوده...مده...
    :))
    پاسخ:
    نعوذ بالله!!!
    :)))
    اوهم خب!
    چون ویول درخواست های غیر معقول نمیکنه ^_^
    بگم؟؟؟
    قول میدید؟؟
    پاسخ:
    خیلی تکراریه!!!
    اوهم خب!
    چون ویول درخواست های غیر معقول نمیکنه ^_^
    بگم؟؟؟
    قول میدید؟؟
    پاسخ:
    تکراریه!
    اوهم خب!
    چون ویول درخواست های غیر معقول نمیکنه ^_^
    بگم؟؟؟
    قول میدید؟؟
    پاسخ:
    شما بگو
    شاید بعدش قول هم دادم!
    والا...
    الان دیگه باور کردم...
    :)))
    پاسخ:
    :)))
  • مهندس بهشت
  • حاجی چرا آخوندا این جورین خو چرا این مهنددددددددددددددس اذیت میکنین ها؟؟؟؟تنها گیرش آوردین نامردا
    پاسخ:
    تنها نیس
    ما بیست نفریم تقریبا اونا دو نفر!!!!!
    امان از وقتی که ادم تنها وغریب گیر بیفته
    پاسخ:
    تنها و غریب نبود که!
    دو نفرن!
    :)))
    من جا مهندسه باشم یه شلوار کردی میندازم تو کیفم ، دم در موسسه عوضش میکنم با شلوار کردی میگردم و هنگام خروج شلوار خوجگله رو میپوشم!
    والا

    پاسخ:
    پوست کلفت تر از این حرفاس...
  • دوره خـــآنوم
  • :|
    :)))
    o_O
    :)))))))))
     خدایـــــــــــــآ :)))))))))))))))))))))))))))

    پاسخ:
    من در قضیه دخالتی نداشتم
    فقط نقش نظارتی!!!
    والا...
    خدارو شکر که این بار من اول نشدم

    وگرنه الی یه کاری سرم

    در میکرد که فردا

    به جای کامنت گذاشتن

    باید حلوای منو میپختین

    والا از این استاد المی باید

    ترسید
    پاسخ:
    حلوا خوشمزه اس!!!
    دوس داریم
    :)))

    + المی!
    حلوا پلیز...
    حاجی 10بار تا حالا پرسیدماا.یه چیز بگم قول میدید نه نگید؟؟؟
    پاسخ:
    خب شما تو پستایی پرسیدین که من جواب نمیدادم
    اگه به یه نفر جواب بدم تو این پستا
    باید به صد نفر دیگه هم جواب پس بدم که چرا به کامنت اونا جواب ندادم!
    اینه که یا کلا جواب میدم یا اصلا جواب نمیدم

    من قول چیزیو بدم که نمیدونم چیه؟!
    اصن عاقلانه اس عایا؟!
    خود شما همچی قولی میدین به بنده؟!
    وای خدا...
    :)))))
    خب مگه مجبوره اون شلوارُ بپوشه...
    نماز جماعتُ بخاطر یه شلوار از دست بدی فکر کنم خیلی بد باشه...بخصوص برای کسی که نماز جماعتُ دوس داره...
    پاسخ:
    دیدین گفتن تنش میخاره؟!
    یه موقع لباس قرمز میپوشه جیییغ
    یه موقع لباس یقه آخوندی
    فقط واسه کل کل با ما
    باور بفرمایین این مهندس آزار داره!!!
    :))))
    بازم خوب بوده شلوارش...
    سعی کنین هیچوقت ایشونُ وادار به خم شدن نکنین...
    چون با توجه به این شلوارای بیخود،....
    و ادامه ماجرا...
    پاسخ:
    اصن واسه همینه هیشوخ با ما نماز نمیخونه
    میره میچسبه به دیوار و فرادا میخونه
    :)))))
    سلام
    :)))
    ملت از دست حاجی چی میکشه؟!
    پاسخ:
    من تو این قضیه اصن دخالتی نداشتم
    فقط مهندسو نصیحت کردم که جو رو بهم نریزه با این شلوار پوشیدنش!!!
    :)))))
  • خانم مهندس
  • بترس حااااااجی.
    بترس از روزی که آه مهندساااا بگیره.
    چند نفر به یه نفر؟!!!!!!!هان؟؟؛)
    پاسخ:
    پونزده تا روحانی به دو تا مهندس که البته یکیشون بی طرفه همیشه!!!
    به نظر من که منصفانه است
    والا...
    نچ نچ نچ...
    پس برهنه بمونه؟...
    دلم سوخت براش...
    بیاین چادرمُ بهش بدین...گناه داره خب...

    :)))))))
    پاسخ:
    باور کنین این مهندس ما دل سوزوندن نداره
    یه مهندسیه که صد تا روحانی رو حریفه
    والا...
    :)))
    آیا از این نوع بود ؟...

    http://www.kelishe.com/wp-content/uploads/2013/01/Jeans-men5.jpg

    یا ...

    http://www.googlefun.ir/wp-content/uploads/2013/08/ShalvarPesaraneh2014-1.jpg
    پاسخ:
    رنگ و طرحش دقیقا اولی
    فقط اون نوارای قرمزو نداشت
    :)
    پس چادر لازم شد...

    :)))))))

    عباتونُ میدادین دور کمرشون میبستن...

    :)))))))
    پاسخ:
    ما به خونش تشنه ایم
    عبامونو بهش بدیم؟!
    والا...
    :)))
    خانوما میتونن یه چادری دورشون بگیرن...اما آقایون چی؟؟...

    آیکون نیش باز...
    پاسخ:
    من مطمینم اگه شلوارشو میگرفتن
    دیگه بهش پس نمیدادن!!!
    :)))))))
    آخ جون

    بالاخره یکی از مشغولیات ذهنم حل شد پس آخوندا  سر کار میرن!!!!!


    همیشه  فکر میکردم آخوندا از روزه خوندن ومداحی خرجشونو در میارن

    بعد متعاقبا این سوال میومد تو ذهنم

    که خب همشون که صدای خوب ندارن

    یاهمشون نمیرن حقوق بخونن یا تو آستان قدس

    استخدام شن.

    پس میرن سرکار !!!'!!

    حالا چه شغلی دارین؟؟؟
    پاسخ:
    یه پروژه تحقیقاتی...
    دوم:)
    پاسخ:
    یا اول یا هیچی!!!
    دربیارِ باهاش عکس بگیرن اونوقت اون بیچاره چی بپوشه؟...
    پشت در قایم شه تا اونا کارشون تموم شه لابد...
    پاسخ:
    اتفاقا خودشم همینو گفت!!!
    :)))
  • هوآدآرآن حآجی ره
  • عه خب..اول شذم..:)))
    ++حاجی مهندسا رو اذیت نکن..میام دعوات می کنم ها...:))
    ++ستاد حمایت از مهندسا..
    والا..

    پاسخ:
    باور کنین این مهندس خودش تنش میخاره!!!
  • هوآدآرآن حآجی ره
  • یعنی اولم...هوم..
    پاسخ:
    خسته نباشی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی