حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الفلشیه

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ق.ظ
فلش قاضی رو گم کردم
بهش میگم
رفتم قیمت کردم, سی تومن! برات میگیرم.
میگه
واسه اون جلسه ای که در مورد وبلاگ نویسی برام حرف زدی
میخواستم یه کادو برات بگیرم!
این سی تومن باشه کادوت...
  • ۹۳/۰۸/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۵)

  • مهندس بهشت
  • اااااااااااااااااااااااا حاجی قبول نکنیا
    مفتی مفتی
    همش سی تومن؟
    واسه جلسه ی حرف زدن درباره وبلاگ نویسی 30 تومن کادو داد ؟...
    بابا بیخیال...
    :)))))
    حاجی نه جانِ بچهَ ت شما بودی این کارُ میکردی؟...خدا خیرش بده...چقدر آدم دستُ دلبازی بوده...
    پاسخ:
    میدونن که من کاریو مفت و مجانی واسه هیچکی انجام نمیدم!
    هرچیزی قیمتی داره
    وقتی مفت منتشر بشه قدر و قیمتش دانسته نمیشه
    و ضایع میشه...
    چن گیگ بوده حالا؟؟-_-

    اگر خیلی اصرار  د ارید میتونم این هدیه رو ازتون قبول کنم ^_^
    پاسخ:
    هشت گیگ
    ما هدیه بگیریم نه بده!
    والا...
    حاج اقای مملکت اصن چه معنی داره  فلش بگیره دستش؟
     که بعد گم کنه؟:|
    ؟هوم؟



    +^_^
    آوووووو دی: :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی