حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

....

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۴۶ ب.ظ
سالهاس رهبری داره در مورد سبک زندگی حرف میزنه
از بس دین و اخلاق و معنویت از زندگیامون دور شده
و فقط تو مسجد و سر زبوناس
  • ۹۳/۱۱/۱۹
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

من که سعی کردم مثل فاطمه زهرا زندگی کنم سعی کردما
خوبی حاجی هنو مجردی شما؟
شیرینی می خوایما
...
آقای مهربون من...
  • مهندس بهشت
  • هرکس باید از خودش شروع کنه به شخصه خیلی به حرف مردم اهمیت نمیدم واون جوری زندگی میکنم که خودم میخوام

    فدای این مرد غریب و مظلوم بشم که انقدر پدرانه به فکر ما هسنتد و خودمون نه به فکر ایشونیم و نه حتی به فکر خودمون
  • بنده ی خدا
  • سلام

    پیامبر و اهل بیت علیهم السلام سال‌هاست سعی می‌کنن مردم رو به خودشون بیارن! ولی آیا ما به حرف‌هاشون فکر می‌کنیم که به خودمون بیاییم؟
    کسی بود که می‌گفت، هر موقع که همه با هم فکر کردیم و به خودمون اومدیم که انگاری یک چیزی توی زندگی‌هامون می‌لنگه؛ اون موقع هست که خدا امام زمان عجل الله تعالی فرجه رو می‌فرسته.
     نمی‌دونم بعضیی وقت ها با خودم فکر می‌کنم اگه همه به این نتیجه نرسیدن که این وضعیت زندگی یه مشکلی داره، یه چیزی کمه، یعنی همین جوری ما باید توی دوران غیبت بمونیم؟؟ :-( 


    +یه سوالی! چرا این چند پست اخیرتون عنوان‌هاش نقطه ایه؟!
    عجب صبری داره این مرد...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی