حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المنفجریه

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ
از اتفاقات خوب سال ۹۴:
ترکیدن بلاگفا بود.

+ روحش در عذاب ابدی
والا...
  • ۹۴/۰۳/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۷)

برگشته اما چه فایده هیچ کاری نمیشه کرد.
فقط باس نیگاش کنی.
بابا بعضیا فضای مجازی رو خیلی جدی میگیرند
خانم یه نفر 
ریلکس 
ریلکس
ریلکس تر 

اصلن همدردی بلد نیستین حاجاغااااا   :(
اگه به شما بدی کرد من دوسش داشتم اون محیطو... خیلی وقته که تو بلاگ هم یه خونه دارم اما اصلا حس و حال بلاگفا رو ندارم اینجا و نتونستم بنویسم...
تو غم دیگران شادی نکنید حاجی...
اتفاقا من خیلی بلاگفا رو دوست داشتم و دارم!!!
اگه بلاگفا نبود،شاید من وبلاگ نویسی رو شروع نمی کردم..."""


بسیووووووووووووور مواخفم
اینم اضاف کنم که اگه بلاگفا نبود خعلی چیزا سر دلم میموند که نمیشد گفت به کسی جز به آدمایی که اصلا نمیشناسنت و نمیدونن حتی همین اسمی که نوشتی هم راسته یا نع
هوم
عجب :|
حالا چرا انقد پست حاجی رو جدی گرفتید؟؟
بار طنز داشتا..
بس که گفتن بیاید بلاگ نیومدید، دلش از اونجا خونه فکنم
بعدشم که من خودم تو بلاگفا انقد نظر گذاشتم که ثبت نکرده... خو وقت ادمو تلف میکنه دیگگه.. هی هم میریم ببینیم جواب نظرمون کو؟! میبینیم اصلا ثبت نشده بود... و اینجوری توی رابطه ها خلل ایجاد کرده...
دوسال پیش که اومدین و تشویق کردین که کوچ کنن بچه ها و از امکانات و رفاهش گفتین
یه دونه درست کردم اما یه خط نتونستم بنویسم
سرورش هک شده حالا حالا ها هم درست بشو نیست
بلگفا چند ساله تمام خوشی و ناخوشیمونو تحمل کرده حالا چند ماه هم ما تحمل کنیم
بی معرفتیه تنهاش بزاریم
هر چند اکثر بچه ها پرپر شدنو هرکس یه جا مینویسه امابیشترشون اعلام کردن موقتیه و تا بلگفا درست شه برمیگردن
از همه بدتر اینکه خیلی از دوستا معلوم نیست کجا هستن مینویسن نمینویسن
حاجی دعاتو پس بگیر خیلی بد بود خیلی
برای بیخانمان شدن هزار تا ادم خوب نیست این همه خوشحال باشین
دارم میترکم از نبودن بلگفا:((((
واقعا جای خوشحالی داره ؟
خوبه شما هم اونجا دوستایی داشته باشین که خیلی هم دوسشون داشته باشین
ولی با این اتفاقی که برا بلاگفا  افتاده چند وقته ازشون بی خبر باشین ؟
و کلی متن و خاطره که الان دیگه در دسترست نیس
نوشته بودی که بمونه و بعد ترها بخونی ولی الان چی ؟معلوم نیس آخرش هم به اونا برسی یا نه همه شون رو هوان :(

الهییی که هر چه زودتر حال بلاگفا هم خوب بشه :)

واقعا برای از بین رفتن راه درامد کسی باید اینجوری خوشحال شد؟
ما که کوچ کردیم. اما دلم برای آقای شیرازی میسوزه
متن نوشته شده ش پر از ناامیدی و تلاش هست حتی اگر بعضی جاهاش اغراق هم باشه همین که 2 ماهه نتونسته کاری انجام بده با وجود تلاشش ناراحت کنندس
سلام سلام
.
چرا اتفاق خوب؟
چراتر نفرین؟!!
سلام !امیدوارم روزهای اینده پر از اتفاقهای خوب براتون باشه!
العقده ایه!!!
ولی انصافا حاجی حیف بود.
آفرین به دید باز آقا یا خانم فیروزه ای. کلا من رو از لبخندی که بعد خوندن پستتون زدم پشیمون کرد! زهرماریه!!!
می خوام یه دعا بکنم تو این شب عزیز ماه رمضونی
الهییییییییییییییییییییییییییییی که بلاگ هم بترکه و جمع شه 
همگی بگید آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین به حق این شبا 
بلاگ حرف نداره
فقط بدیش این بود ک یسری وبلاگ مورد علاقمون که دنبال میکردیم نابود شدن...:(((
آخونده عقده ای!
می خوام ببینم درست بشه چی می گی اونوقت 
ای بابا 
باز داغ دلمون تازه شد
من بلاگفامو میخواااااااام :((((
وااااقعا 
حرص ما رو درآوردن با اون سرورای لعنتیشون
کجاش خوبه حاجی
کلی کار دارم من اونجا...
معلوم نیست چه گندی زدن که نمیتونن جمعش کنن..
خوبه ما هم بیایم بگیم ایشالا بلاگ بترکه ؟!:)))
حالا نه اینکه خودم عضوش نیستم..والا
وبلاگ اصلی من بعد 8 سال به فنا رفت!
بلاگفا برای بلاگرها به منزله ی زمین خاکی برای فوتبالیست ها بود

دلم میسوزه. وقتی فکر میکنم تیمشون دارن چقدر تلاش میکنن و ناراحتن و میدونن خیلی از مخاطباشونو از دست میدن ناراحت میشم. اونها هم دو حد خودشون کارافرینی کرده بودن. حالا در زمان خودشون خیلی خوب عمل کردن اما بعد از مدتی سرویسی مثل بلاگ با تیمی قدرتمند روی کار اومد.
امیدوارم این شکستشون مقدمه قدمی به جلو باشه
علیرضا شیرازی جمع کرد ثروتشو بارشو بست حسابی 

درست شه بازم جا افتاده حاجی زیاد فرقی نداره 
من که از چند تا سرویس مختلف تاحالا وبلاگ داشتم..
یدونه هم بلاگفا داشتم بیشتر واسه لیست دوستان
ولی اونجا چیزهایی نوشته بودم که جای دیگه ندارم شون..
دفتر قفلی من بود. کلی مطلب رمز دار داشتم... که دیگه ندارم شون..
البته گویا بیان میتونه برگردونه یچیزایی رو.. دقیق پیگیر نشدم

فعلا تنها وب فعالم همینه که گذاشتم..
who is Hussain...
  • خانم مهندس
  • اتفاقا من خیلی بلاگفا رو دوست داشتم و دارم!!!
    اگه بلاگفا نبود،شاید من وبلاگ نویسی رو شروع نمی کردم...

    +:d 
  • مهندس بهشت
  • اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
    هورااااااااااااااااااااا
  • مهندس بهشت
  • خوبه ما کوچ کردیم دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی